silli babser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Tulle28

Aj nogle flotte bryster du har! Kan man få navnet på din kirurg he he:-)

Jeg har aldrig haft store bryster og de blev heller ikke kæmpestore mens jeg var gravid eller er det nu her, mens jeg ammer. Synes egentlig ikke de har ændret sig særlig meget faktisk, og de er ikke blevet slappe eller noget. Men altså - lad os nu lige se når jeg holder helt op med at amme;-) Men jeg er 99% sikker på at jeg gerne viil have dem "lavet" når jeg er færdig med at få børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

L.J.L

Jeg har ikke selv kunstige bryster, men kunne sagtens finde på at få dem lavet, når jeg engang har fået de børn jeg skal have

Synes i øvrigt det er underligt at så mange har et behov for at ytre deres negative holdning til kunstige bryster, når nu det IKKE var det trådstarter spurgte om! hmm..

Anmeld

7. oktober 2010

UngMor83

WOOOOW hvor er de flotte, virkelig...

Pip pip fra Hængebabsen her

Anmeld

7. oktober 2010

Maya-mus

nvm skriver:

jeg mener jeg gav 27.000 der var rabat hvis jeg bestilte tid i en bestemt uge, så jeg var lige hurtig

her der er før og efter billede, hvad jeg lige har.

Ej, hvor er de bare flotte  

Nej, det er nemlig rigtigt, de ser slet ikke kunstige ud, ligesom det ofte sagtens kan komme til.. Også en rigtig pæn størrelse! Det er nok noget lignende sådan, jeg gerne ville have mine til at se ud 

Det virker da også, som et godt sted du tog hen.. Hvor var det nu du sagde, det var henne? 

Anmeld

7. oktober 2010

Chalala85

nvm skriver:

jeg mener jeg gav 27.000 der var rabat hvis jeg bestilte tid i en bestemt uge, så jeg var lige hurtig

her der er før og efter billede, hvad jeg lige har.

wow de er rigtig flotte må jeg sige. Måske et underligt spørgsmål men sidder dine nipples så lige højt?!

Har set noget hvor den ene var højere end den anden, det ser sku lidt spast ud hehe

Anmeld

7. oktober 2010

nvm

Loa skriver:

Ej det ser jo skide godt ud.... Syntes ikke de ser kunstige ud....

Forstår ikke dem der skal have lavet dem så det ligner balloner men det der har jeg da fuld forståelse for....

tak skal du ha'

ville godt ha haft dem støre hehe

Anmeld

7. oktober 2010

nvm

Chewy skriver:

Jeg har også fået lavet bryster for 2 år siden og er nu gravid. Indtil videre er de ikke vokset pga graviditeten overhovedet, men er da spændt på, hvad der sker når mælken løber til

Jeg fik 325ml skærefast silikone i. Dvs. implantater der ikke kan lække og ikke skal skiftes, hvis ikke der opstår andre problemer (kapseldannelse el. lign.) Mange klinikker tilråder at man skifter sine implantater hver 10-15 år, men jeg ved, at der er mange der går hele livet med dem uden problemer.

Jeg fik dem lavet, fordi jeg havde et fænomen på mine bryster, og hvis jeg nogensinde skulle blive glad for mine bryster og ikke være ved at græde hver gang kæresten rørte ved dem, så skulle der en operation til. Og det er det bedste, jeg nogensinde har gjort for mig selv. Jeg elsker hele min krop nu og går ikke og bøvler med alle mulige dårlige tanker. Jeg føler mig hel nu og jeg har fået bekræftet, at man virkelig er sin egen lykkes smed...

Det var lige min historie

jeg har også fået det samme i som dig

jeg er også glad for dem ,men havde håbet de var lidt større

Anmeld

7. oktober 2010

nvm

Chalala85 skriver:

wow de er rigtig flotte må jeg sige. Måske et underligt spørgsmål men sidder dine nipples så lige højt?!

Har set noget hvor den ene var højere end den anden, det ser sku lidt spast ud hehe

hehe nej jeg synes de sidder lige, men jeg synes tilgengæld de sidder højt oppe, men det jo sådan mine bryster ser ud, det kan jeg desværre ikke gøre noget ved, medmindre jeg får flytte vorten og det ku jeg ikke finde på

Anmeld

7. oktober 2010

nvm

Maya-mus skriver:

Ej, hvor er de bare flotte  

Nej, det er nemlig rigtigt, de ser slet ikke kunstige ud, ligesom det ofte sagtens kan komme til.. Også en rigtig pæn størrelse! Det er nok noget lignende sådan, jeg gerne ville have mine til at se ud 

Det virker da også, som et godt sted du tog hen.. Hvor var det nu du sagde, det var henne? 

1000 tak det

er i kbh, nygart privat hospital, du kan tjekke det ud her på nettet

Anmeld

7. oktober 2010

nvm

linselouise skriver:

Jeg har ikke selv kunstige bryster, men kunne sagtens finde på at få dem lavet, når jeg engang har fået de børn jeg skal have

Synes i øvrigt det er underligt at så mange har et behov for at ytre deres negative holdning til kunstige bryster, når nu det IKKE var det trådstarter spurgte om! hmm..

nej jeg forstår heller ikke hvorfor man er negativ på dem der får det lavet, der er jo en grund til vi får det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.