hæhæ okay nej så har det ikke været så slemt.
hvad skal man så vælge hvis man ikke skal have dem skiftet???
Mange af de nyere typer implantater har livstidsgaranti. Dvs. at skulle uheldet være ude, og implantatet rupterer (revner eller lækker) så betaler producenten for nye implantater. Dog mener jeg selv, man skal betale for selve operationen.
Trådstarter: Jeg kan så se ud fra dit billede, at mine bryster faktisk er mindre end dine, selvom jeg har ca. 100 ml mere i. Det siger lidt om, hvor fladbrystet jeg var inden operationen (som i øvrigt var mit livs bedste beslutning!!). Selv har jeg fået dobbeltlumen-implantater i. Det er bløde silicone implantater inden i en ekstra "skal", hvor der så er pumpet saltvand ind mellem siliconeimplantatet og den ydre hinde. Det giver dobbelt sikkerhed mod revner, for skulle den inderste membran revne, siver siliconen bare ud i saltvandet, og skulle den yderste membran revne, er det kun uskadeligt saltvand, der siver ud i kroppen.
Samtidig gør dobbeltlumen-designet, at de både ser naturlige ud og føles naturlige. Flere har ikke kunnet mærke på dem, at de er kunstige (både kvinder og mænd). Så jeg er fuldt tilfreds med min beslutning
Anmeld