silli babser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Maise

Jeg tør ikke have fremmedlegemer i min krop, men har også store bryster nok (E85) men har tænkt på måske at få dem trukket op når jeg har fået de børn jeg skal have. Ikke at de hænger meget nu, meeeen det kommer de vel til med årene og med de børn man får.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

nvm

Minipigen skriver:

jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at få fake bryster...

og jeg forstår særiøst ikke dem der får det... bvadr...

vær dog jer selv...

bestemt ikke enig. men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

28. oktober 2010

Polkaprik

RJN skriver:

Det er jo det

Så det med at sige at man ikke vil amme fordi man ikke vil ha grimme bryster, et hjælper ikke noget.. For det er under selve graviditeten at de forandrer sig

Hmmm synes bestemt jeg har læst mange steder at det er hormonelt betinget og intet med vægtøgning at gøre... Men ja - det sker under graviditeten og ikke under amningen 

Anmeld

28. oktober 2010

BechHannibal

linselouise skriver:

Jeg har ikke selv kunstige bryster, men kunne sagtens finde på at få dem lavet, når jeg engang har fået de børn jeg skal have

Synes i øvrigt det er underligt at så mange har et behov for at ytre deres negative holdning til kunstige bryster, når nu det IKKE var det trådstarter spurgte om! hmm..

Helt enig..

Anmeld

28. oktober 2010

JustMe

nvm skriver:

hvor mange af jer har fake babser??

jeg er en af dem ,er spændt på hvor store de blir når mælken løber til hehe...

til jer der har, hvor meget har i fået i?

Jeg kan også melde mig på banen. Jeg har vist 350 ml +/-  (kan ikke helt huske det, da det er 5 år siden).

Jeg er også spændt på, hvor store de bliver...er kun i 11. uge, og de er allerede voksen en skålstr. Men mine er lagt ind gennem brystvorten (ikke langs med, som mange får, men gennem), så jeg er spændt på, om jeg kan amme fuldt ud.

Mine skal formentlig heller ikke skiftes, men jeg ender nok med at få 100 ml mere i efter denne fødsel eller, når jeg har fået alle de børn, jeg skal have

Anmeld

28. oktober 2010

Halbschön

Polkaprik skriver:

Hmmm synes bestemt jeg har læst mange steder at det er hormonelt betinget og intet med vægtøgning at gøre... Men ja - det sker under graviditeten og ikke under amningen 

Tænker det er en kombination af vægtøgning og hormonerne...

Anmeld

28. oktober 2010

JustMe

Minipigen skriver:

jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at få fake bryster...

og jeg forstår særiøst ikke dem der får det... bvadr...

vær dog jer selv...

...og jeg forstår virkelig ikke dem, der har behovet for at kritisere og nedgøre andre mennesker, fordi de har truffet nogle valg, de ikke selv ville træffe.

Anmeld

28. oktober 2010

JustMe

hæhæ okay nej så har det ikke været så slemt.

hvad skal man så vælge hvis man ikke skal have dem skiftet???

Mange af de nyere typer implantater har livstidsgaranti. Dvs. at skulle uheldet være ude, og implantatet rupterer (revner eller lækker) så betaler producenten for nye implantater. Dog mener jeg selv, man skal betale for selve operationen.

Trådstarter: Jeg kan så se ud fra dit billede, at mine bryster faktisk er mindre end dine, selvom jeg har ca. 100 ml mere i. Det siger lidt om, hvor fladbrystet jeg var inden operationen (som i øvrigt var mit livs bedste beslutning!!). Selv har jeg fået dobbeltlumen-implantater i. Det er bløde silicone implantater inden i en ekstra "skal", hvor der så er pumpet saltvand ind mellem siliconeimplantatet og den ydre hinde. Det giver dobbelt sikkerhed mod revner, for skulle den inderste membran revne, siver siliconen bare ud i saltvandet, og skulle den yderste membran revne, er det kun uskadeligt saltvand, der siver ud i kroppen.

Samtidig gør dobbeltlumen-designet, at de både ser naturlige ud og føles naturlige. Flere har ikke kunnet mærke på dem, at de er kunstige (både kvinder og mænd). Så jeg er fuldt tilfreds med min beslutning    

Anmeld

28. oktober 2010

Amso

Jeg kan ikke hoppe med på vognen... endnu... MEn skal have lavet mine bryster når jeg har født og er færdig med at amme. Til dels på grund af en stor barm som er hård for ryggen og rende rundt med, og så fordi der ellers er 3 skål størrelser forskel på min barm.. Så det svært for mig både at finde undertøj som er godt for ryg og barm, men også tøj i alt almindelighed, da jeg hurtig blvier skæv at se på, fordi min barm SLET ikke er lige stor.

Var ved at få det arrangeret gennem sygehus, men så blev jeg lykkelig gravid, og så måtte jeg hellere vente lidt

Syntes det helt fint at få cilli babser, bare man husker de gerne må se natyrlige ud stadigvæk, syntes ikke det pænt med to meloner som bare er "sat på"  Alt med måde.. og størrelse.

Anmeld

28. oktober 2010

Amso

Jeg kan ikke hoppe med på vognen... endnu... MEn skal have lavet mine bryster når jeg har født og er færdig med at amme. Til dels på grund af en stor barm som er hård for ryggen og rende rundt med, og så fordi der ellers er 3 skål størrelser forskel på min barm.. Så det svært for mig både at finde undertøj som er godt for ryg og barm, men også tøj i alt almindelighed, da jeg hurtig blvier skæv at se på, fordi min barm SLET ikke er lige stor.

Var ved at få det arrangeret gennem sygehus, men så blev jeg lykkelig gravid, og så måtte jeg hellere vente lidt

Syntes det helt fint at få cilli babser, bare man husker de gerne må se natyrlige ud stadigvæk, syntes ikke det pænt med to meloner som bare er "sat på"  Alt med måde.. og størrelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.