silli babser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Svei

Jeg har ikke og ville aldrig nogensinde fylde noget kunstigt i mig...har en veninde med det, hun kunne amme og hendes dutter ligner sig selv nu her efter en gang amning. Aner ikke hvad hun fik i, men jeg synes det ser ucharmerende kunstigt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

nvm

mor-til-vanessa skriver:

nå okay jeg troede bare de SKULLE ud efter de år, for at silikonen ikke begynder at lægge.

er bare også lidt bange for om der kommer komplikationer. man har jo hørt nogle skrækhistorier

jamen det skal man også nogen steder, det kommer an på hvad for nogen inlæg man får i

ja det rigtig,men der jo altid skræk historier og gode historier, jeg synes i hvertfald sle tikke det var så slemt som jeg havde hørt, havde dårlig nok smerter, og var i byen 3 dage efter hehe

Anmeld

6. oktober 2010

mor-til-vanessa

nvm skriver:

jamen det skal man også nogen steder, det kommer an på hvad for nogen inlæg man får i

ja det rigtig,men der jo altid skræk historier og gode historier, jeg synes i hvertfald sle tikke det var så slemt som jeg havde hørt, havde dårlig nok smerter, og var i byen 3 dage efter hehe

hæhæ okay nej så har det ikke været så slemt.

hvad skal man så vælge hvis man ikke skal have dem skiftet???

Anmeld

6. oktober 2010

twinboys

Jeg har bare de babser som pludselig stille og roligt kom på min ungpigekrop... og ja de er nu som de en gang er...

Vil dog gerne efter mit vægttab have rettet det ene da det er mega større end det andet... Jeps det kunne rumme 500ml mælk og det andet det halve...

Majbritt

Anmeld

6. oktober 2010

nvm

je har ikke fået lavet mine pga hvad mænd tænker eller synes om mig.

jeg har kun gjort det for min egen skyld, da jeg var flad som et strygebræt og ikke følte jeg var en kvinde, samt at ingen måtte se mig uden bluse eller røre...

og det var en af  mine store drømme siden jeg var 15, så da banken endelig sagde ja til at låne mig, var jeg så lykkelig

men blev sku lidt skuffet over som de blev, synes godt de måtte ha været større og ligne mere silikone bryster, andre siger jeg skal være glad for de ser så naturlige ud.

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

mor-til-vanessa skriver:

Vil jeg også gerne vide

Jeg vil SUPER gerne have det gjort engang..

Jeg har absolut ingen bryster tilbage.. Jeg behøver ikke engang gå med bh, og så er det seriøst.. Jeg er SÅ utilfreds.. Jeg vil ikke have noget kunstigt, men noget der ser naturligt ud, uden det alligevel bliver for småt.. Trods min kæreste og jeg har været sammen i 7 år snart, så kan jeg efter jeg har født, ikke vise mig nøgen for ham mere, fordi jeg er hamrende genert med mine bryster..

Hvad har du givet for dine TS, og hvem har gjort det osv osv??

Anmeld

6. oktober 2010

nvm

mor-til-vanessa skriver:

jamen jeg ved det faktisk ikke hehe, men jeg ved bare de sagde til mig at de ikke skulle skiftes, men man skal selvf. til tjek om alt er som det skal være

Anmeld

6. oktober 2010

Svei

nvm skriver:

je har ikke fået lavet mine pga hvad mænd tænker eller synes om mig.

jeg har kun gjort det for min egen skyld, da jeg var flad som et strygebræt og ikke følte jeg var en kvinde, samt at ingen måtte se mig uden bluse eller røre...

og det var en af  mine store drømme siden jeg var 15, så da banken endelig sagde ja til at låne mig, var jeg så lykkelig

men blev sku lidt skuffet over som de blev, synes godt de måtte ha været større og ligne mere silikone bryster, andre siger jeg skal være glad for de ser så naturlige ud.

Det er vel derfor man får lavet noget, for egen skyld. Og lige at få kunstige bryster, det er jo ikke det mænd vil have, så det ville da være skidt for deres skyld.

Anmeld

6. oktober 2010

nvm

Jbk skriver:

Det er vel derfor man får lavet noget, for egen skyld. Og lige at få kunstige bryster, det er jo ikke det mænd vil have, så det ville da være skidt for deres skyld.

der er da utrolig mange unge piger fx der får det lavet pga opmærksomhed og sådan

Anmeld

6. oktober 2010

mariamiss6

nvm skriver:

jamen jeg ved det faktisk ikke hehe, men jeg ved bare de sagde til mig at de ikke skulle skiftes, men man skal selvf. til tjek om alt er som det skal være

Vil det sige at du ikke ved hvad du har fået sat ind i dine bryster?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.