silli babser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

nvm

JustMe skriver:

...og jeg forstår virkelig ikke dem, der har behovet for at kritisere og nedgøre andre mennesker, fordi de har truffet nogle valg, de ikke selv ville træffe.

er helt enig med dig... det noget mærkeligt noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Diana...

mor-til-vanessa skriver:

har ikke nogen. men vil gerne have nu efter jeg har ammet. de er altså ikke hvad de var engang

synes bare det er mange penge man skal have hvert 10.år

Er det fordi de begynd og hænge efter amningen? 

Jeg har ikke men når jeg en gang er færdig med at amme, har råd og tør så skal jeg have dem løftet så de bliver sig selv igen MEN der skal ikke noget ind i dem det helt sikkert. 

Anmeld

28. oktober 2010

nvm

JustMe skriver:

Mange af de nyere typer implantater har livstidsgaranti. Dvs. at skulle uheldet være ude, og implantatet rupterer (revner eller lækker) så betaler producenten for nye implantater. Dog mener jeg selv, man skal betale for selve operationen.

Trådstarter: Jeg kan så se ud fra dit billede, at mine bryster faktisk er mindre end dine, selvom jeg har ca. 100 ml mere i. Det siger lidt om, hvor fladbrystet jeg var inden operationen (som i øvrigt var mit livs bedste beslutning!!). Selv har jeg fået dobbeltlumen-implantater i. Det er bløde silicone implantater inden i en ekstra "skal", hvor der så er pumpet saltvand ind mellem siliconeimplantatet og den ydre hinde. Det giver dobbelt sikkerhed mod revner, for skulle den inderste membran revne, siver siliconen bare ud i saltvandet, og skulle den yderste membran revne, er det kun uskadeligt saltvand, der siver ud i kroppen.

Samtidig gør dobbeltlumen-designet, at de både ser naturlige ud og føles naturlige. Flere har ikke kunnet mærke på dem, at de er kunstige (både kvinder og mænd). Så jeg er fuldt tilfreds med min beslutning    

min kusine har også fået mindre i end jeg har, og hendes de ser større ud. så tror det kommer meget an på hvad slags bryster man har og hvor meget man havde i forvejen...

jeg ku dog godt tænke mig dem lidt større og runder, da jeg satdig synes jeg har "lange" bryster hehe...

det lyder meget smart det du har fået i, så meget ved jeg ikke om mine. vidste bare nu skulle det ske, da det var en drøm siden jeg var 15 år.

Anmeld

28. oktober 2010

JustMe

nvm skriver:

min kusine har også fået mindre i end jeg har, og hendes de ser større ud. så tror det kommer meget an på hvad slags bryster man har og hvor meget man havde i forvejen...

jeg ku dog godt tænke mig dem lidt større og runder, da jeg satdig synes jeg har "lange" bryster hehe...

det lyder meget smart det du har fået i, så meget ved jeg ikke om mine. vidste bare nu skulle det ske, da det var en drøm siden jeg var 15 år.

Det har du sikker ret i. Jeg vil også kun have mine større, fordi jeg har ændret kropsform siden indgrebet, og synes en skål større vil passe bedre. Heldigvis giver kæresten mig helt frie tøjler, fordi han ved at jeg overvejer det meget grundigt, inden jeg fører det ud i livet Men da jeg absolut INTET brystvæv havde inden, sidder de superfint...dog stadig uden den karakteristiske runde form, som mange større siliconebryster får. Jeg tror nu også det har meget at sige, om implantatet er placeret under eller over musklen.

Jeg har også leget med tanken siden jeg var 16-17 år (tror jeg). Da jeg så besluttede mig, sørgede jeg for at sætte mig så meget ind i risici og problemer ved indgrebet samt læse så mange skrækhistorier, som muligt. Da jeg trods alskens skrækhistorier og gyselige billeder stadig var 100% sikker, vidste jeg at det var den rigtige beslutning

Anmeld

28. oktober 2010

Kruse90

nvm skriver:

jeg mener jeg gav 27.000 der var rabat hvis jeg bestilte tid i en bestemt uge, så jeg var lige hurtig

her der er før og efter billede, hvad jeg lige har.

WAW.
Sådan nogle vil jeg også have
Vil have mine lavet når jeg har fået de børn jeg skal have.
For bare nu er jeg ikke tilfreds. OG ville også gerne nu, men jan syntes jeg skal vente Og det kan jeg også godt se det smarte i

Knus

Anmeld

28. oktober 2010

mor-til-vanessa

Diana... skriver:

Er det fordi de begynd og hænge efter amningen? 

Jeg har ikke men når jeg en gang er færdig med at amme, har råd og tør så skal jeg have dem løftet så de bliver sig selv igen MEN der skal ikke noget ind i dem det helt sikkert. 

ja jeg synes de hænger lidt og er i hver fald blevet mindre :-(

men jeg har ikke råd pt og ved heller ikke om jeg tør. og vil også lige være færdig med at få børn. ved ikke om jeg nogen sinde får det lavet, men det er en ide jeg går rundt med. 

men tror faktisk ikke mine bryster er så slemme som jeg selv gør dem til :-)

Anmeld

28. oktober 2010

Diana...

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg synes de hænger lidt og er i hver fald blevet mindre :-(

men jeg har ikke råd pt og ved heller ikke om jeg tør. og vil også lige være færdig med at få børn. ved ikke om jeg nogen sinde får det lavet, men det er en ide jeg går rundt med. 

men tror faktisk ikke mine bryster er så slemme som jeg selv gør dem til :-)

Mine ser også meget mindre ud end før jeg blev gravid første gang men det er bare fordi de er begynd at hænge  Men så det jo nok med en løftning. Jeg ved heller aldrig om jeg får det lavet nu må vi se hvordan de ser ud efter denne gangs amning. Men lige nu er jeg bare så langt fra tilfreds som man kan være. MEN jeg tror sgu ikke jeg tør hi hi. 

Anmeld

28. oktober 2010

mor-til-vanessa

Diana... skriver:

Mine ser også meget mindre ud end før jeg blev gravid første gang men det er bare fordi de er begynd at hænge  Men så det jo nok med en løftning. Jeg ved heller aldrig om jeg får det lavet nu må vi se hvordan de ser ud efter denne gangs amning. Men lige nu er jeg bare så langt fra tilfreds som man kan være. MEN jeg tror sgu ikke jeg tør hi hi. 

nej jeg er også bange for det indgreb

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

mine skal helt sikkert løftes og modeleres lidt når jeg er færdig med børn, men det skal være meget naturligt. Er ikke til store plastis patter. De må gerne se meget naturlige ud.

Anmeld

28. oktober 2010

LIZO

jeg har.. fik nogle ordenlig babser men havde ingen problemer med at amme dog er de bare bitte små nu fordi jeg har tabt mig en del.. øv bøv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.