nvm skriver:
min kusine har også fået mindre i end jeg har, og hendes de ser større ud. så tror det kommer meget an på hvad slags bryster man har og hvor meget man havde i forvejen...
jeg ku dog godt tænke mig dem lidt større og runder, da jeg satdig synes jeg har "lange" bryster hehe...
det lyder meget smart det du har fået i, så meget ved jeg ikke om mine. vidste bare nu skulle det ske, da det var en drøm siden jeg var 15 år. 
Det har du sikker ret i. Jeg vil også kun have mine større, fordi jeg har ændret kropsform siden indgrebet, og synes en skål større vil passe bedre. Heldigvis giver kæresten mig helt frie tøjler, fordi han ved at jeg overvejer det meget grundigt, inden jeg fører det ud i livet
Men da jeg absolut INTET brystvæv havde inden, sidder de superfint...dog stadig uden den karakteristiske runde form, som mange større siliconebryster får. Jeg tror nu også det har meget at sige, om implantatet er placeret under eller over musklen.
Jeg har også leget med tanken siden jeg var 16-17 år (tror jeg). Da jeg så besluttede mig, sørgede jeg for at sætte mig så meget ind i risici og problemer ved indgrebet samt læse så mange skrækhistorier, som muligt. Da jeg trods alskens skrækhistorier og gyselige billeder stadig var 100% sikker, vidste jeg at det var den rigtige beslutning 
Anmeld