silli babser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.721 visninger
69 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

nvm

hvor mange af jer har fake babser??

jeg er en af dem ,er spændt på hvor store de blir når mælken løber til hehe...

til jer der har, hvor meget har i fået i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

mor-til-vanessa

har ikke nogen. men vil gerne have nu efter jeg har ammet. de er altså ikke hvad de var engang

synes bare det er mange penge man skal have hvert 10.år

Anmeld

6. oktober 2010

henh01

Jeg kan melde mig på vognen her..

Jeg har termin om 6 uger og er da bestemt også spændt på om amningen kan fungerer, om der er "plads" nok til mælken eller om de sprækker helt og så er jeg lidt nysgerrig på at se hvordan se ser ud bagefter.

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

nvm skriver:

Kunne aldrig i livet drømme om at få nogle, og har heller aldrig ønsket mig nogle.
Jeg er nemlig tilfreds med dem jeg har.
Men sådan er vi jo så forskellige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. oktober 2010

Trine89

Som det er nu vil jeg ikke have det.. 

Tror måske jeg ville kunne overveje det når jeg har fået de børn jeg gerne vil have, hvis jeg vel og mærket er blevet flad som et vaske bræt.. 

men nej ellers ville jeg ikke have det.. (er nu også rigtig godt tilfreds med det jeg har..)

hva jeg evt mangler foran har jeg bag på, ELSKER min røv

Anmeld

6. oktober 2010

lisbethita

nvm skriver:

Jeg har ikke sillibabser, men jeg glæder mig til at få det engang, fordi mine babser er sgu ikke ligefrem blevet pæne af at have været gravid og ammet ;-( 

Anmeld

6. oktober 2010

nvm

har ikke nogen. men vil gerne have nu efter jeg har ammet. de er altså ikke hvad de var engang

synes bare det er mange penge man skal have hvert 10.år

mine skal ikke skiftes hver 10 år. de skal kun hvis noget går galt med dem.. jeg har kun haft dem et år, havde ikke regnet med jeg blev gravid, men vil gerne ha lave dem igen når jeg har fået de børn jeg skal ha'

Anmeld

6. oktober 2010

nvm

henh01 skriver:

Jeg kan melde mig på vognen her..

Jeg har termin om 6 uger og er da bestemt også spændt på om amningen kan fungerer, om der er "plads" nok til mælken eller om de sprækker helt og så er jeg lidt nysgerrig på at se hvordan se ser ud bagefter.

hvor meget har du fået i?

min ældste søster på 35 fik det lavet da hun var 24 hun har efter fået 2 drenge, hun ku sagtens amme, dog er brysterne blevet lidt slappe men det kan jo heller ikke undgås

Anmeld

6. oktober 2010

mor-til-vanessa

nvm skriver:

n skal ikke skiftes hver 10 år. de skal kun hvis noget går galt med dem.. jeg har kun haft dem et år, havde ikke regnet med jeg blev gravid, men vil gerne ha lave dem igen når jeg har fået de børn jeg skal ha' ;ForumLinkedImage"/>

nå okay jeg troede bare de SKULLE ud efter de år, for at silikonen ikke begynder at lægge.

er bare også lidt bange for om der kommer komplikationer. man har jo hørt nogle skrækhistorier

Anmeld

6. oktober 2010

slettet_7530

Nej det har jeg ikke og kunne ikke drømme om at få det, jeg nægter at tro på det er sundt at putte sådan noget stads ind i kroppen.

Jeg nærmer mig hastigt de 40 og har 2 dejlgie unger samt en skøn mand, som elsker mig lige præcis som jeg er  selvom mine bryster ikke længere ser ud som da jeg var 20 tror og ved jeg at et par nye bryster ikke vil gøre mig lykkeligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.