silli babser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

nvm

~~M.Nielsen~~ skriver:

Vil jeg også gerne vide

Jeg vil SUPER gerne have det gjort engang..

Jeg har absolut ingen bryster tilbage.. Jeg behøver ikke engang gå med bh, og så er det seriøst.. Jeg er SÅ utilfreds.. Jeg vil ikke have noget kunstigt, men noget der ser naturligt ud, uden det alligevel bliver for småt.. Trods min kæreste og jeg har været sammen i 7 år snart, så kan jeg efter jeg har født, ikke vise mig nøgen for ham mere, fordi jeg er hamrende genert med mine bryster..

Hvad har du givet for dine TS, og hvem har gjort det osv osv??

jeg synes du skal prøve at kigge på nygartprivathospital  det er et super godt sted, og de er rigtg søde. hvis du har set single liv så er det der hende katrine også har fået lavet det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

nvm

mariamiss6 skriver:

Vil det sige at du ikke ved hvad du har fået sat ind i dine bryster?

jeg kan da ikke huske hvad det hedder.. men alt det blir man jo sat ind i når man er på kliniken, men det jo ikke noget jeg skriver bag i hovedet og husker evigt

Anmeld

6. oktober 2010

mariamiss6

nvm skriver:

jeg kan da ikke huske hvad det hedder.. men alt det blir man jo sat ind i når man er på kliniken, men det jo ikke noget jeg skriver bag i hovedet og husker evigt

Aj altså du må da vide om det er for eksempel silikone eller saltvand mener jeg jo......

Anmeld

6. oktober 2010

nvm

mariamiss6 skriver:

Aj altså du må da vide om det er for eksempel silikone eller saltvand mener jeg jo......

nåå bare det jojo det ved jeg da, det silikone, troede du mente mere præcis navn eller  noget

Anmeld

6. oktober 2010

mariamiss6

nvm skriver:

nåå bare det jojo det ved jeg da, det silikone, troede du mente mere præcis navn eller  noget

Hehe....

Anmeld

6. oktober 2010

Maya-mus

Jeg kunne godt finde på at få det lavet, nu her efter jeg har fået min søn.

Jeg havde i forvejen små bryster, og nu synes jeg bare de ser endnu mindre ud, plus de endda også hænger Øv og ad.

Jeg er kun 22, og jeg ønsker ikke at min krop allerede skal gå i "forfald" nu. Hvis jeg vælger at få det lavet, er det 100 % for min egen selvtillids skyld. Lige pt. bliver amme-BH'en kun knappet af, hvis jeg skal i bad!!

Min forlovede synes idéen er lidt dum, men har sagt at det i sidste ende er min beslutning. Og det er det jo også.

Hvor meget kostede det egentlig, hvis man må være så fræk at spørge? Jeg ville gerne undersøge markedet lidt, inden jeg træffer min endelige beslutning.

Anmeld

6. oktober 2010

nvm

Maya-mus skriver:

Jeg kunne godt finde på at få det lavet, nu her efter jeg har fået min søn.

Jeg havde i forvejen små bryster, og nu synes jeg bare de ser endnu mindre ud, plus de endda også hænger Øv og ad.

Jeg er kun 22, og jeg ønsker ikke at min krop allerede skal gå i "forfald" nu. Hvis jeg vælger at få det lavet, er det 100 % for min egen selvtillids skyld. Lige pt. bliver amme-BH'en kun knappet af, hvis jeg skal i bad!!

Min forlovede synes idéen er lidt dum, men har sagt at det i sidste ende er min beslutning. Og det er det jo også.

Hvor meget kostede det egentlig, hvis man må være så fræk at spørge? Jeg ville gerne undersøge markedet lidt, inden jeg træffer min endelige beslutning.

jeg mener jeg gav 27.000 der var rabat hvis jeg bestilte tid i en bestemt uge, så jeg var lige hurtig

her der er før og efter billede, hvad jeg lige har.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

nvm skriver:

hvor meget har du fået i?

min ældste søster på 35 fik det lavet da hun var 24 hun har efter fået 2 drenge, hun ku sagtens amme, dog er brysterne blevet lidt slappe men det kan jo heller ikke undgås

Jeg kan ærlig talt ikke huske hvormeget jeg fik i.  Jeg forventer også at de bliver lidt slappe, men skide være med det

Anmeld

7. oktober 2010

Loa

nvm skriver:

jeg mener jeg gav 27.000 der var rabat hvis jeg bestilte tid i en bestemt uge, så jeg var lige hurtig

her der er før og efter billede, hvad jeg lige har.

Ej det ser jo skide godt ud.... Syntes ikke de ser kunstige ud....

Forstår ikke dem der skal have lavet dem så det ligner balloner men det der har jeg da fuld forståelse for....

Anmeld

7. oktober 2010

Chewy

Jeg har også fået lavet bryster for 2 år siden og er nu gravid. Indtil videre er de ikke vokset pga graviditeten overhovedet, men er da spændt på, hvad der sker når mælken løber til

Jeg fik 325ml skærefast silikone i. Dvs. implantater der ikke kan lække og ikke skal skiftes, hvis ikke der opstår andre problemer (kapseldannelse el. lign.) Mange klinikker tilråder at man skifter sine implantater hver 10-15 år, men jeg ved, at der er mange der går hele livet med dem uden problemer.

Jeg fik dem lavet, fordi jeg havde et fænomen på mine bryster, og hvis jeg nogensinde skulle blive glad for mine bryster og ikke være ved at græde hver gang kæresten rørte ved dem, så skulle der en operation til. Og det er det bedste, jeg nogensinde har gjort for mig selv. Jeg elsker hele min krop nu og går ikke og bøvler med alle mulige dårlige tanker. Jeg føler mig hel nu og jeg har fået bekræftet, at man virkelig er sin egen lykkes smed...

Det var lige min historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.