Ville du vælge en institution fra hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Valle81

Low skriver:

Ville du vælge en institution fra hvis der var mandlige pædagoger? 

Nej aldrig......

Min datter har gået i børnehave hvor der næsten var lige mange mandlie pædagoger som kvindlige - nu går hun i skole og SFO og i SFO en de faktisk flere mænd end kvinder:0)

Jeg går ikke og tænker på pædofili osv i min hverdag - for så ville jeg blive sindsyg.

Er bevidst om det og har det altid i baghovedet og ved at jeg skal være obs da det kan ske.

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Vingummien

Overhovedet ikke, jeg vil derimod vælge den.

Syntes der er alt for lidt mandelige pædagoger

Anmeld

5. oktober 2010

Lone Jakobsen

nej, tvært imod.

der er for man mange kvinder og for lidt mænd i insitutionerne.

Anmeld

5. oktober 2010

Sofia

Bestemt ikke!

Anmeld

5. oktober 2010

JustAnotherName

Nej, jeg syntes da det er en god ting, at der ikke KUN er kvinder ansatte.

Anmeld

5. oktober 2010

kirsti

Nej bestemt ikke!! Synes kun det er et plus med mandlige pædagoger. I noahs BH er der 2 faste mænd, lederen er bla. en mand.

Jeg går ud fra der tænkes på risiko for overgreb og jeg må indrømme jeg synes det hele bliver blæst ud af proportioner af medierne. Man kan jo ikke gardere sig mod mænd bare fordi der er lidt få møgøre. I øvrigt kommer der jo hele tiden praktikanter i institutionerne så vil man ikke have ens barn har mandlige pæd kan man jo ikke have dem i institution overhovedet

Anmeld

5. oktober 2010

sarahb

slet ikk, det er kun en positiv ting

Anmeld

5. oktober 2010

twinboys

Lise skriver:

NEJ! Tværtimod

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

Nej, hvorfor skulle man da det...mener du ikke mænd er dygtige pædagoger eller hvad skulle grunden være...jeg synes der er alt for få mandlige pædagoger...

Anmeld

5. oktober 2010

Low

Jbk skriver:

Nej, hvorfor skulle man da det...mener du ikke mænd er dygtige pædagoger eller hvad skulle grunden være...jeg synes der er alt for få mandlige pædagoger...

Du må ikke tro at jeg oprettet dette fordi jeg ser ned på mænd eller noget. Jeg mener at der mangler flere mænd. Jeg oprettede dette fordi jeg så på tv2 at de snakkede om pædofile og så blev der nævnt at nogle vælger dem fra fordi at der er mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.