Ville du vælge en institution fra hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Chamomile

Nej. Jeg vil kun se det som et plus, at der også mandlige pædagoger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Kløver

Low skriver:

Ville du vælge en institution fra hvis der var mandlige pædagoger? 

Nej overhovedet ikke, kan jeg ikke se en grund til tror tværtimod det er en fordel, at der ikke kun er kvinder

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Nej, da. Jeg ville tværtimod synes det var en fordel at have en mangfoldig sammensætning af personalet.

Anmeld

5. oktober 2010

anne2009

Carina1977 skriver:

Det er da helt klart et plus, hvis der er mandlige pædagoger......de kan nogle ting, som vi kvinder ikke kan

Ja, helt enig. Vi har nogle mandlig pædagoger i børnehaven, synes de er bedre til at underholde de aktive drengebørn end kvindlige pædagoger.  De er bedre til fodbold ol. synes jeg.

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Nej da... 

Anmeld

5. oktober 2010

Malene84

Nej for søren... tror endda det ville tiltrække mig endnu mere hvis der var mandlige pædagoger. Især når vi nu har drenge!!! De kna bare noget vi kvindelige pædagoger ikke kan - tit og ofte er yndlingspædagogerne jo mænd!!

Sys faktisk det burde være et krav, at hver institutuion skulle have mænd ansat. Hvem helved gider ellers lege krig i 8 timer, spille fodbold, "slås" og spille tosset? Ja ikke mig i hvert fald

Anmeld

8. oktober 2010

slettet_7530

Nej synes det er et plus med lidt mandehørm i en dominerende kvindeverden

Anmeld

8. oktober 2010

MariaJ

Nej, tværtimod. Jeg kunne finde på at vælge en institution til, fordi der var mandlige pædagoger.

Anmeld

8. oktober 2010

Mig med maven

FANDEN FLØJTEME NEJ!!!

Anmeld

8. oktober 2010

MariaJ

SussieThyssen skriver:

Nej bestemt ikke...jeg så gerne at der var flere mandlige pædagoger og andre ansatte end etnisk danske.
Jeg kunne og så godt forestille mig institutioner med kontakt til ældre "bedsteforældre-generationen", som havde energi til at komme og give en hånd med, samt større børn og unge, sådan at børn får en bredspektret kontakt til alle grupper af samfundet i deres dagligdag, i stedet for at de tuller isoleret rundt sammen med en gruppe kvinder.

Kærligst
Sussie

God ide. Det ville jeg også synes var positivt. Jeg så faktisk et indslag i regionale nyheder eller lignende på norsk tv, om en børnehave, der havde et samarbejde med et dagtilbud for ældre. Genial idé syntes jeg. De så ud til at have det superhyggeligt sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.