Ville du vælge en institution fra hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

SaNiNa

Nej hvorfor skulle jeg det?

Syntes tværdigmod det er rigtig godt der er mænd omkring vores børn osse.

Vi har en mandelig dp til Nicklas og er rigtig glad for det, det kan godt være han ikke gør tingene som jeg ville gør, men så længe det bliver gjort er jeg ligeglad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

misslea

Low skriver:

Ville du vælge en institution fra hvis der var mandlige pædagoger? 

NEJ - det kunne jeg aldrig drømme om!!! - Nok nærmere tvært imod!!!

Jeg synes faktisk, at det er VIRKELIG vigtigt, at der også er mandlige pædagoger!!! Jeg er selv pædagog i en skovbørnehave, og vi har en del mænd ansat, og det kan jeg KUN se det positive i!!!

Anmeld

5. oktober 2010

Ryberg

Lise skriver:

NEJ! Tværtimod

Anmeld

5. oktober 2010

trunte89

Hov, var lidt for hurtig. Læste det som ' ville du vælge en institution hvis der var ....'. Undrede mig dog voldsomt over, at så mange ikke ville vælge en, og så så at det var mig der var gal på den.

Men ville selvfølgelig ikke vælge et sted fra pga mænd. Som andre skriver - tværtimod.

Anmeld

5. oktober 2010

Low

Pia. skriver:

Nej det ville jeg da bestemt ikke... Der burde være flere mænd der arbejdede med børn...

Hvorfor spørg du ? - tænker du på pædofile mænd ? - Husk der findes sørme også kvinde med syge lyster... !

Jeg spørg fordi jeg så på tv2 at de snakkede om pædofile og så blev der sagt at der var nogle der valgte dem fra hvis der var mandlige pædagoger og så tænkte jeg: Er det rigtigt?

Anmeld

5. oktober 2010

FrkT

Aldrig i livet  Hvorfor søren skulle man dog gøre det? Det er uden tvivl sundt for børn at tilbringe tid med både mænd og kvinder, så jeg ville nærmere vælge en institution fra hvis der slet ikke var ansat mænd..

Anmeld

5. oktober 2010

mariamiss6

Low skriver:

Ville du vælge en institution fra hvis der var mandlige pædagoger? 

Aldrig nogensinde !

Mandlige pædagoger er noget af det fedeste... Ikke mange kvinder gider kaste sig rundt på klatrestativet som død og helvede, og spille fodbold i 8 timer dagligt... Eller kan klare at kaste alle ungerne op i luften en milliard gange.... Og så er kvinder bare ikke mænd...

Der burde være minimum to mandlige gogger/hjælpere i alle institutioner, efter min mening....

Anmeld

5. oktober 2010

VIPpigen

Så det var den helt store debat i morgentv. Men NEJ, ville jeg bestemt ikke. Har været i praktik i en børnehave, hvor de havde en mandlig pædogog, og børnene FLOKKES om ham, de forgudede ham simpelthen. Og han var super god til dem alle. Og lavede nogen rigtig drengeting med netop drengene. Min lillebror kom hjem med en hjemmelavet kniv, som han havde hjulpet med at lave (den var selvfølgelig både sløv og dum kniven) Men han var hammer stolt over at have lavet sådan noget sammen med pædagogen

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

Absolut ikke. I Mikkels børnehave er der 3 stk. 2 yngre mænd og en lidt ældre. De er helt igennem perfekte til ungerne, de slås og leger røver og soldater. Er virkelig glad for den børnehave og stoler fuldt ud på dem der ansættes der.

Anmeld

5. oktober 2010

malenes

nej det kunne jeg aldrig finde på

synes godt der kunne være lidt flere mandelig pædagoer

i min søn børnehave har de 1 mandlig pædagoer og så 2 unge drenge på 15 år som kommer fra kl 14 til kl 16 der leger med børne og det synes jeg er maga lækker da de kan nogle ting som de kvinlig pædagøre ikke kan

så som spille fodbold og vilde lege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.