Ville du vælge en institution fra hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

NEJ ! - tværtimod - det kunne meget vel få mig til at vælge en institution til...

Jeg undres over at én har svaret JA...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Pia.

Diana... skriver:

Tror det fordi der lige har været noget om det på TV2 jeg nået desværre kun lige se slutningen.

Ja men det var om tidligere dømte pædofile skulle have lov at arbejde med børn igen ikk ??? eller taler vi ikke om det samme ?

Der er mit svar selvfølgelig noget helt andet.. Men her bliver spurgt om mænd som selvfølgelig ikke er tidligere straffet...

Jeg gad nu også godt at se den institution der ville ansætte en tidligere straffet pædofil... !!!

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

SØS skriver:

NEJ ! - tværtimod - det kunne meget vel få mig til at vælge en institution til...

Det gjrode jeg også - og gad godt at høre hvorfor man ville vælge fra ? altså hvad grunden er ?

Anmeld

5. oktober 2010

SussieThyssen

Low skriver:

Ville du vælge en institution fra hvis der var mandlige pædagoger? 

Nej bestemt ikke...jeg så gerne at der var flere mandlige pædagoger og andre ansatte end etnisk danske.
Jeg kunne og så godt forestille mig institutioner med kontakt til ældre "bedsteforældre-generationen", som havde energi til at komme og give en hånd med, samt større børn og unge, sådan at børn får en bredspektret kontakt til alle grupper af samfundet i deres dagligdag, i stedet for at de tuller isoleret rundt sammen med en gruppe kvinder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Pia. skriver:

Ja men det var om tidligere dømte pædofile skulle have lov at arbejde med børn igen ikk ??? eller taler vi ikke om det samme ?

Der er mit svar selvfølgelig noget helt andet.. Men her bliver spurgt om mænd som selvfølgelig ikke er tidligere straffet...

Jeg gad nu også godt at se den institution der ville ansætte en tidligere straffet pædofil... !!!

Jeg så det ikke kun lige de sidste 30 sek så jeg ved det faktisk ikke. 

Men ja så mit svar også helt anderledes. 

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

SØS skriver:

Ja det undrede også mig og gad godt høre grunden :) 

Anmeld

5. oktober 2010

Low

SussieThyssen skriver:

Nej bestemt ikke...jeg så gerne at der var flere mandlige pædagoger og andre ansatte end etnisk danske.
Jeg kunne og så godt forestille mig institutioner med kontakt til ældre "bedsteforældre-generationen", som havde energi til at komme og give en hånd med, samt større børn og unge, sådan at børn får en bredspektret kontakt til alle grupper af samfundet i deres dagligdag, i stedet for at de tuller isoleret rundt sammen med en gruppe kvinder.

Kærligst
Sussie

Helt enig 

Anmeld

5. oktober 2010

LotteN

nej tvært i mod - så ville jeg da heller vælge dne fra hvis der ingen mandlige var

Ej, børn har bare godt at af omgåes begge køn og mænd kan give børnene nogle ting som kvinder ikke kan på samme måde...

Ja, jeg gad også godt personerne (måske en personen) der har svaret ja, ville argumentere hvorfor, for det er da lidt interessant

Anmeld

5. oktober 2010

SussieThyssen

LotteN skriver:

nej tvært i mod - så ville jeg da heller vælge dne fra hvis der ingen mandlige var

Ej, børn har bare godt at af omgives begge køn og mænd kan give børnene nogle ting som kvinder ikke kan på samme måde...

Ja, jeg gad også godt personerne (måske en personen) der har svaret ja, ville argumentere hvorfor, for det er da lidt interessant

Enig

Anmeld

5. oktober 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Pia. skriver:

Det gjrode jeg også - og gad godt at høre hvorfor man ville vælge fra ? altså hvad grunden er ?

Ja ikke? Vi må håbe at vedkommende vil stå frem og fortælle om sine bevæggrunde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.