Ville du vælge en institution fra hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Svei

Low skriver:

Du må ikke tro at jeg oprettet dette fordi jeg ser ned på mænd eller noget. Jeg mener at der mangler flere mænd. Jeg oprettede dette fordi jeg så på tv2 at de snakkede om pædofile og så blev der nævnt at nogle vælger dem fra fordi at der er mænd

Hmm....det forstår jeg ikke, stakkels deres børn....vat og bomuld...og kvinder kan også forulempe børn, det skal man jo ikek glemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Silvermist

Nej, det kunne jeg ikke drømme om

Anmeld

5. oktober 2010

KajaHH

Nej aldrig, for mænd har også et godt indbut for børnene.

Anmeld

5. oktober 2010

BubbieBear

Low skriver:

Du må ikke tro at jeg oprettet dette fordi jeg ser ned på mænd eller noget. Jeg mener at der mangler flere mænd. Jeg oprettede dette fordi jeg så på tv2 at de snakkede om pædofile og så blev der nævnt at nogle vælger dem fra fordi at der er mænd

Jeg er næsten 100% sikker på at der bliver "hentet" en børneattest. Hvis han tidligere er dømt for pædofili ville det stå på den.

Min daværende svigerfar skulle ihvertfald skrive under på at de måtte "hente" den - og han var ikke pædagog. Han blev ansat som julemand i et storcenter

Mit svar til TS er at self ville jeg ikke vælge fra hvis der var en mandlig pædagog. Jeg tror at det er sundt for barnet at der er en mandlig

Anmeld

5. oktober 2010

>>Carina<<

Bestemt ikke. Det er der i min søns vuggestue og har lige fået at vide idag at han er SÅ glad for ham pædagogen. Hvorfor sku man vælge fra? Pga alt det der har været om pædofeli? Vi har hvert fald ik haft nogen skæve tanker eller noget

Anmeld

5. oktober 2010

JulieE

NEJ!!! Faktisk den anden vej... Vi flyttede vores søn fra en børnehave kun med kvindelige ansatte til en børnehave med 2 mandlige fastansatte Samme børnehave som min datter går i nu. jeg synes det er et stort plus med mandlige pædagoger i en børnehave!!!

Anmeld

5. oktober 2010

VictorsMoar

Nej.

Anmeld

5. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Absolut ikke! Mænd kan ofte bidrage med andre ting, som kvinder ikke kan! Jeg mener det er sundt for børnene, at der både er mandlige og kvindelige pædagoger til stede i institutionen - specielt for de børn der "ingen" far har i dagligdagen. Netop der synes jeg det er sundt med en mandelig pædagog

Anmeld

5. oktober 2010

Chamomile

Nej. Jeg vil kun se det som et plus, at der også mandlige pædagoger.

Anmeld

5. oktober 2010

Chamomile

Nej. Jeg vil kun se det som et plus, at der også mandlige pædagoger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.