Ville du vælge en institution fra hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Low skriver:

Jeg ville heller ikke. Jeg så bare de snakkede på tv2 om pædofile og så blev der sagt at nogle vælger dem fra hvis der er mandlige pædagoger og så tænkte jeg: Er der rigtigt?

der skal såmænd nok være nogle som gør det.... jeg må da indrømme at jeg altid vil være opmærksom på problematikken ang pædofile... men jeg vil ikke gå udenom institutioner hvor der er mandlige pædagoger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

serinasmor

nej da slet ikke ... hvorfor skulle man det ?? børn har godt af at der både er mandlige og kvindelige pædagoger ... de kna jo ikke det samme .. eller jo de kan nok godt ... men det er da de færreste kvindelige pædagoger der er ællevilde for at tumle med ungerne

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Nej bestemt ikke! Som kommende pædagog vil jeg også helst selv arbejde i en inst. hvor der er mandlige kollegaer.

Anmeld

5. oktober 2010

Pia

Absolut ikke..
Kan se hvor stort et plus det er i min datters børnehave at de har mandlige studerende..

Mænd kan bare bidrage med noget vi andre ike kan..

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Nej det ville jeg da bestemt ikke... Der burde være flere mænd der arbejdede med børn...

Hvorfor spørg du ? - tænker du på pædofile mænd ? - Husk der findes sørme også kvinde med syge lyster... !

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Pia. skriver:

Nej det ville jeg da bestemt ikke... Der burde være flere mænd der arbejdede med børn...

Hvorfor spørg du ? - tænker du på pædofile mænd ? - Husk der findes sørme også kvinde med syge lyster... !

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Nej det ville jeg absolut ikke. Og jeg synes det træls der ikke er flere mandelige pædagoger. 

Anmeld

5. oktober 2010

Silas&Mille

Nej da bestemt ikke... Hvorfor skulle jeg dog det???

Som en anden skriver tværtimod.
Jeg vil hellere at mit barn kan stimuleres af både mandlige og kvindelig pædagoger i hverdagen, end fx kun kvindelige.

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Pia. skriver:

Tror det fordi der lige har været noget om det på TV2 jeg nået desværre kun lige se slutningen.

Anmeld

5. oktober 2010

Silas&Mille

Man kan jo se at der er nogen som har svaret JA til spørgsmålet. Jeg synes da det kunne være interessant at hører hvorfor der er svaret ja

Eller er det bare mig der er lidt nysgerrig nu spørgsmålet er kommet op ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.