Anonym skriver:
han har set hende. Vi har så boet sammen i omkring 2 mdr. Men han har ikke taget sig af hende. Han prioterer andre ting..
Det eneste du kan gøre er at lade ham se hende, han elsker hende (tro det eller ej) lige så højt som du og ønsker ikke der skal ske hende noget.
Min datters far var også en klaphat da vi gik fra hinanden og så hende ikke i 4 mdr, valgte ikke at deltage i barnedåb på trods af at hele hans familie var inviteret, ingen kom. Når han hentede hende til samvær sagde han ordret til mig: "Du skal du sige ordentlig farvel for det er sidste gang du ser hende!" Han var modbydelig!!! Men jeg måtte holde min lid til at han ville hende det bedste på trods af at det var svært for ham at undvære mig. Da vi endte i amtet stod jeg MEGET stærkere fordi jeg havde været samarbejdsvillig hele vejen igennem. De sætter hælene i for mødre der nægter faren samvær, specielt når det "bare" drejer sig som et belæg som dit. Er ked af at sige det, men det er sådan systemet hænger sammen.
Han lære sikkert en hel del ved at have hende alene og dermed også at tage ansvar mv.
Anmeld