mommyforone.... hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. september 2010

Meliora

Ayasmor skriver:

Jeg synes da at der skal skabes noget opmærksomhed omkring denne tråd, så der ikke er flere der overføre penge, ihvertfald ikke før end at der er nogen der har modtaget noget tøj. Kunne også være rart at vide om der overhovedet er andre der HAR modtaget noget tøj??

Tror desværre ikke at de kan trækkes tilbage, nu hvor det er så længe siden at de er overført

mener vist nok at ens bank i særlige tilfælde kan trække pengene tilbage, ved snyd osv. Min veninde fik dem til at gøre det engang hun blev snydt af et amerikansk firma.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Miss.Sunshine

nutche skriver:

æv æv, så endnu mere grund til at man får det rigtige konto nummer skrevet ned inden man overfører pengene

Ja,men er du nu sikker på du ikke har gjort det?

Men til gengæld kan du  få "Mommyforone" 's adresse og fulde navn,så kan banken be eller afkræfte om du har sat ind på rigtig konto. Måske kan det hjælpe dig?

Anmeld

28. september 2010

Lone Jakobsen

FruRafn skriver:

mener vist nok at ens bank i særlige tilfælde kan trække pengene tilbage, ved snyd osv. Min veninde fik dem til at gøre det engang hun blev snydt af et amerikansk firma.

okay... så håber jeg. men mangler stadig det rigtige kontonummer så

Anmeld

28. september 2010

Miss.Sunshine

FruRafn skriver:

Det er kun ved køb til et firma,hvor du kan dokumentere købet med dit kort og at du ikke har modtaget,

man kan IKKE trække dem retur ved alm overførsel  konto til konto. det ved jeg 210%

Anmeld

28. september 2010

Lone Jakobsen

Miss.Sunshine skriver:

Ja,men er du nu sikker på du ikke har gjort det?

Men til gengæld kan du  få "Mommyforone" 's adresse og fulde navn,så kan banken be eller afkræfte om du har sat ind på rigtig konto. Måske kan det hjælpe dig?

hov, det var en god ide. jeg prøver lige at se om hun svarer en af dagene

Anmeld

28. september 2010

Miss.Sunshine

nutche skriver:

okay... så håber jeg. men mangler stadig det rigtige kontonummer så

Ja du hører vel snart noget herinde?

Hader når folk snyder en, blir sgu så sur over sådan noget, så håber ikke det er tilfældet for dig,

Må jeg spørge hvad du har købt?

Anmeld

28. september 2010

AnneBJ

nutche skriver:

hov, det var en god ide. jeg prøver lige at se om hun svarer en af dagene

I første omgang kan du jo kigge på det kontonummer hun sender dig nu her på et tidspunkt, og så det kontonummer der står på din bekræftelse.. Hvis de stemmer overens, er der ikke så meget at rafle om jo...

Anmeld

28. september 2010

Miss.Sunshine

AnneBJ skriver:

I første omgang kan du jo kigge på det kontonummer hun sender dig nu her på et tidspunkt, og så det kontonummer der står på din bekræftelse.. Hvis de stemmer overens, er der ikke så meget at rafle om jo...

man kan jo ha mere end en konto

Anmeld

28. september 2010

Lone Jakobsen

AnneBJ skriver:

ja jeg har lige sendt hende et brev med nummeret

Anmeld

28. september 2010

mommyforone

nutche skriver:

ja jeg har lige sendt hende et brev med nummeret

Beklager jeg først kunne komme på nettet igen nu, men jeg har svaretdig i en pb

Jeg sendte til de 2 andre jeg har handlet med, igår så jeg går ud fra de har modtaget idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.