mommyforone.... hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. september 2010

Ayasmor

nutche skriver:

dejligt at du skriver her

ville ikke nævne dit navn, for synes det sku være op til dig.

ked af at du stadig ikke har modtaget dit tøj. kan man trække pengene tilbage?

Jeg synes da at der skal skabes noget opmærksomhed omkring denne tråd, så der ikke er flere der overføre penge, ihvertfald ikke før end at der er nogen der har modtaget noget tøj. Kunne også være rart at vide om der overhovedet er andre der HAR modtaget noget tøj??

Tror desværre ikke at de kan trækkes tilbage, nu hvor det er så længe siden at de er overført

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Lone Jakobsen

Ayasmor skriver:

Jeg synes da at der skal skabes noget opmærksomhed omkring denne tråd, så der ikke er flere der overføre penge, ihvertfald ikke før end at der er nogen der har modtaget noget tøj. Kunne også være rart at vide om der overhovedet er andre der HAR modtaget noget tøj??

Tror desværre ikke at de kan trækkes tilbage, nu hvor det er så længe siden at de er overført

ja jeg ku også godt bruge en posetiv historie om nogle der har modtaget tøjet.

men ellers må hun jo meldes hvis andre også har de problemer.

må jeg spørge hvor meget du har betalt?

Anmeld

26. september 2010

Ayasmor

nutche skriver:

ja jeg ku også godt bruge en posetiv historie om nogle der har modtaget tøjet.

men ellers må hun jo meldes hvis andre også har de problemer.

må jeg spørge hvor meget du har betalt?

Min tanke er lidt at gå til Henrik med dette, hvis hun ikke reagerer på denne tråd, eller sender noget tøj... Jeg har heldigvis kun overførst ca. 200 kroner, men derfor synes jeg skisme stadig at det er en gang svineri

Anmeld

26. september 2010

Laulund87

Ayasmor skriver:

Min tanke er lidt at gå til Henrik med dette, hvis hun ikke reagerer på denne tråd, eller sender noget tøj... Jeg har heldigvis kun overførst ca. 200 kroner, men derfor synes jeg skisme stadig at det er en gang svineri

Synes også i skal gå til Henrik for det kan ikke passe i skal vente så længe!

Anmeld

26. september 2010

Lone Jakobsen

Ayasmor skriver:

synes klart også Henrik skal med ind over.

jeg har også kun overført 130kr, men jeg bliver så ærgelig over det, for det er bare anden gang at jeg har haft problemer herinde med en sælger

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Om det så var 50 kr, skal man stadig ikke snydes. Lader til hun bevidst snyder folk 

Anmeld

26. september 2010

Lone Jakobsen

SoffiLine skriver:

Om det så var 50 kr, skal man stadig ikke snydes. Lader til hun bevidst snyder folk 

tjaa.... lad os nu se om der ikke kommer nogle posetive historier med.

vil helst tro det bedste om folk. så lad os give hende tid til at se denne tråd, og evt. besvare inden vi tror det værste

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

nutche skriver:

vil helst tro det bedste om folk. så lad os give hende tid til at se denne tråd, og evt. besvare inden vi tror det værste

det samme her, blir bare ærgelig på jeres vegne.

Anmeld

26. september 2010

LotteN

jeg har handlet med hende flere gange. dog ikke over denne side, men på jubii.dk

Hun har nogle gange også været lidt langsom, men tøjet er i den fineste stand når det endelig kommer frem. Jeg har også engang handlet med hende, hvor pakken forsvandt i posten, men vi betalte halvt skade...!

jeg har sendt hende en pb inde på jubii og gjort hende opmærksom på denne tråd, så håber jeg hun reagere..
Er ked af at høre den situation i to står i. håber hun reagere meget snart ellers ville jeg også gå til henrik!

Anmeld

26. september 2010

Ayasmor

nutche skriver:

Synes også lige vi skal give den til imorgen ihvertfald.. og evt. se om hun besvare enten tråden eller sender en PB til os der har noget udestående næste gang hun er online... Øv, for jeg har det nemlig også med at tro på det bedste i folk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.