mommyforone.... hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.948 visninger
64 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Lone Jakobsen

jeg har nu prøvet at skrive både i din tråd og privat i brev. som en sidste udvej, vil jeg prøve her:

jeg overførte penge for tøjet i sidste weekend. men har endnu ikke hørt fra dig. har du modtaget pengene? banken siger at pengene er overført, men jeg har stadig ikke modtaget det jeg bestilte af dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Lone Jakobsen

tænker da også lidt om der er andre end mig og en enkelt anden herinde fra der stadig venter på tøj. eller om det bare er enkelt stående tilfælde.

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Ej det er godt nok surt!

Håber tøjet er på vej til dig & du ikke er blevet snydt 

Anmeld

26. september 2010

Lone Jakobsen

SoffiLine skriver:

Ej det er godt nok surt!

Håber tøjet er på vej til dig & du ikke er blevet snydt 

ja jeg krydser også fingre for at det snart kommer. det var noget virkelig smukt tøj, som jeg havde set frem til at give i gave

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

nutche skriver:

ja jeg krydser også fingre for at det snart kommer. det var noget virkelig smukt tøj, som jeg havde set frem til at give i gave

Det er underligt at du hverken kan skrive privat meddelse eller noget? Kan vedkommende ha blokeret dig?

Anmeld

26. september 2010

Laulund87

Uha hvis andre også mangler noget de har betalt for, lyder det lidt skummelt

Anmeld

26. september 2010

Lone Jakobsen

SoffiLine skriver:

Det er underligt at du hverken kan skrive privat meddelse eller noget? Kan vedkommende ha blokeret dig?

jamen har skam skrevet privat meddelse. har bare intet svar fået. har også skrevet i en af hendes salgs tråde, men heller ikke der har jeg fået svar.

Anmeld

26. september 2010

Lone Jakobsen

Laulund87 skriver:

Uha hvis andre også mangler noget de har betalt for, lyder det lidt skummelt

jeg ved at en enkelt mere har problemer med det. men nej jeg synes også det er lidt bekymrende. også derfor jeg har valgt at skrive denne tråd. håber da at der bare er sket nogle fejl eller forsinkelser.

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

nutche skriver:

jamen har skam skrevet privat meddelse. har bare intet svar fået. har også skrevet i en af hendes salgs tråde, men heller ikke der har jeg fået svar.

Det lyder virkelig underligt. hvornår skulle tøjet være sendt?

Anmeld

26. september 2010

Laulund87

nutche skriver:

jeg ved at en enkelt mere har problemer med det. men nej jeg synes også det er lidt bekymrende. også derfor jeg har valgt at skrive denne tråd. håber da at der bare er sket nogle fejl eller forsinkelser.

Ja det må vi håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.