mommyforone.... hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. september 2010

Ayasmor

LotteN skriver:

jeg har handlet med hende flere gange. dog ikke over denne side, men på jubii.dk

Hun har nogle gange også været lidt langsom, men tøjet er i den fineste stand når det endelig kommer frem. Jeg har også engang handlet med hende, hvor pakken forsvandt i posten, men vi betalte halvt skade...!

jeg har sendt hende en pb inde på jubii og gjort hende opmærksom på denne tråd, så håber jeg hun reagere..
Er ked af at høre den situation i to står i. håber hun reagere meget snart ellers ville jeg også gå til henrik!

Hvor er det rart at høre en positiv fortælling.. Håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

louise8723

Kan se hun lige har skrevet i en af sine salgstråde så vi må da håbe hun kommer med et svar

Anmeld

26. september 2010

mommyforone

Jeg e rlige logget på nu. Har ikke læst alle kommentarerne i denne tråd, men jeg er netop nu ved at pakke til alle og sender imorgen.

Der er kun en enkelt som har overført for længe siden og som jeg ikke har fået sendt til endnu, netop da jeg har haft barn syg i længere tid osv.

Jeg er IKKE ude på at snyde nogen, hvilket jeg håber de der har købt af mig tidligere på måneden herinde kan bekræfte.

Det er bare en lidt uheldig situation med den ene der mangler at få tilsendt og så dem der har overført indenfor den seneste uge som jeg er ved at pakke til nu.

Er der mere I vil vide, så pb

Anmeld

26. september 2010

mommyforone

nutche skriver:

jeg har nu prøvet at skrive både i din tråd og privat i brev. som en sidste udvej, vil jeg prøve her:

jeg overførte penge for tøjet i sidste weekend. men har endnu ikke hørt fra dig. har du modtaget pengene? banken siger at pengene er overført, men jeg har stadig ikke modtaget det jeg bestilte af dig.

Nutche, nu har jeg lige kigget kontoen igennem og der er IKKE gået 130kr ind fra dig.

Jeg kan se i vores pb'er at du skrev du ville overføre den 18/9, og jeg har kigget og kigget min konto igennem, men der er altså ikke noget belø på 130kr der er gået ind.

Så det er selvfølgelig en af forklaringerne på du ikke har fået noget endnu

Men skriv lige til mig så vi lige finder ud af det

Anmeld

26. september 2010

JustAnotherName

mommyforone skriver:

Jeg e rlige logget på nu. Har ikke læst alle kommentarerne i denne tråd, men jeg er netop nu ved at pakke til alle og sender imorgen.

Der er kun en enkelt som har overført for længe siden og som jeg ikke har fået sendt til endnu, netop da jeg har haft barn syg i længere tid osv.

Jeg er IKKE ude på at snyde nogen, hvilket jeg håber de der har købt af mig tidligere på måneden herinde kan bekræfte.

Det er bare en lidt uheldig situation med den ene der mangler at få tilsendt og så dem der har overført indenfor den seneste uge som jeg er ved at pakke til nu.

Er der mere I vil vide, så pb

Jeg venter også spændt på at modtage en pakke 
Men du havde heldigvis skrevet til mig, og forklaret, at dit barn var syg.

Anmeld

27. september 2010

Lone Jakobsen

mommyforone skriver:

Nutche, nu har jeg lige kigget kontoen igennem og der er IKKE gået 130kr ind fra dig.

Jeg kan se i vores pb'er at du skrev du ville overføre den 18/9, og jeg har kigget og kigget min konto igennem, men der er altså ikke noget belø på 130kr der er gået ind.

vil du så ikke være sød at sende mig dine oplysninger endnu engang. da jeg så har overført beløbet til den forkerte. jeg har mail fra banken der bekræftiger at pengene er overførte, og mit navn står på overførslen, til dig.

Anmeld

27. september 2010

ESV

28. september 2010

Lone Jakobsen

mommyforone skriver:

vil du ikke være sød at sende mig oplysningerne så jeg kan få pengene trukket tilbage via banken?

Anmeld

28. september 2010

Miss.Sunshine

nutche skriver:

vil du ikke være sød at sende mig oplysningerne så jeg kan få pengene trukket tilbage via banken?

Vil bare lige oplyse dig om at hvis du har sat pengene ind på den forkerte konto,kan banken IKKE trække dem retur,medmindre kontoens ejer siger ok.

Du kan faktisk risikere at de er gået tabt.

Ikke fede nyheder,men syntes bare jeg ville fortælle dig det.

Anmeld

28. september 2010

Lone Jakobsen

Miss.Sunshine skriver:

Vil bare lige oplyse dig om at hvis du har sat pengene ind på den forkerte konto,kan banken IKKE trække dem retur,medmindre kontoens ejer siger ok.

Du kan faktisk risikere at de er gået tabt.

Ikke fede nyheder,men syntes bare jeg ville fortælle dig det.

æv æv, så endnu mere grund til at man får det rigtige konto nummer skrevet ned inden man overfører pengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.