mommyforone.... hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. september 2010

Lone Jakobsen

SoffiLine skriver:

Det lyder virkelig underligt. hvornår skulle tøjet være sendt?

tja... det ved jeg faktisk ikke. jeg overførte pengene og har intet hørt siden. hverken en bekræftigelse på at pengene er modtaget, eller en dato for hvornår tøjet ville blive sendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

JulieE

nutche skriver:

tja... det ved jeg faktisk ikke. jeg overførte pengene og har intet hørt siden. hverken en bekræftigelse på at pengene er modtaget, eller en dato for hvornår tøjet ville blive sendt.

Har du kigget på hendes profil? -Der kan du jo se, hvornpår hun sidst har være on line. Der kan jo være sket noget, der gør hun ikkehar været ved computeren i en uges tid eller noget.

Håber da ikke du er blevet snydt!!

Mange hilsner

Julie -som heldigvis kun er blevet snydt en enkelt gang og dte var på ts

Anmeld

26. september 2010

Mira0911

Hun var da online igår...

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

nutche skriver:

Kan da kun håbe der er en forklaring på det hele, det er sgu så træls at blive snydt.

Anmeld

26. september 2010

Lone Jakobsen

JulieE skriver:

Har du kigget på hendes profil? -Der kan du jo se, hvornpår hun sidst har være on line. Der kan jo være sket noget, der gør hun ikkehar været ved computeren i en uges tid eller noget.

Håber da ikke du er blevet snydt!!

Mange hilsner

Julie -som heldigvis kun er blevet snydt en enkelt gang og dte var på ts

ja hun har været online efter jeg skrev brevet.

netop denne ting var jeg meget opmærksom på, så jeg ikke klagede min nød unden grund

hun har mange salgstråde herinde. så hvis det kun er mig og en enkelt anden der ikke har modtaget sit tøj, så må der jo være sket en fejl.

men ville da gerne høre fra folk der vitterligt har modtaget tøjet.

Anmeld

26. september 2010

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Hun var da online igår...

jep... det har jeg også set 

Anmeld

26. september 2010

Ayasmor

Jeg er den anden bruger som bliver hentydet til.. Jeg har for over en mdr. siden overført penge til mommyforone uden at modtage tøjet. Har gentagende gange skrevet med hende, hvor hun første gang undskyldte med at hendes barn havde været syg, og lovede at sende tøjet mandagen efter (dette var fredag)... Mandag kom og gik, og vi nåede til fredag igen, hvor jeg skrev igen. Hun lovede endnu engang at sende mandag, som altså var I mandags.. Og har stadig ikke modtaget noget som helst tøj...!!

Anmeld

26. september 2010

JulieE

nutche skriver:

ja hun har været online efter jeg skrev brevet.

netop denne ting var jeg meget opmærksom på, så jeg ikke klagede min nød unden grund

hun har mange salgstråde herinde. så hvis det kun er mig og en enkelt anden der ikke har modtaget sit tøj, så må der jo være sket en fejl.

men ville da gerne høre fra folk der vitterligt har modtaget tøjet.

Jeg håber der er tale om en misforståelse eller at det er postdanmark, der er sløv!! 

Anmeld

26. september 2010

Lone Jakobsen

Ayasmor skriver:

Jeg er den anden bruger som bliver hentydet til.. Jeg har for over en mdr. siden overført penge til mommyforone uden at modtage tøjet. Har gentagende gange skrevet med hende, hvor hun første gang undskyldte med at hendes barn havde været syg, og lovede at sende tøjet mandagen efter (dette var fredag)... Mandag kom og gik, og vi nåede til fredag igen, hvor jeg skrev igen. Hun lovede endnu engang at sende mandag, som altså var I mandags.. Og har stadig ikke modtaget noget som helst tøj...!!

dejligt at du skriver her

ville ikke nævne dit navn, for synes det sku være op til dig.

ked af at du stadig ikke har modtaget dit tøj. kan man trække pengene tilbage?

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Ayasmor skriver:

Det fandme for dårligt, og så er der ikke længere den forklaring at der kunne være sket noget, det bare ikke i orden sådan noget. 

Håber i begge modtager jeres tøj 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.