Børnebidrag!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

betski

Er det så for både ud og hjem eller kun ud?

Jeg skal betale for begge veje. Jeg skal sørge for at bestille og hente billetter. Jeg flyttede 450 km væk fra min datters far og vi har i den forbindelse været i retten. Der blev det besluttet, at vi skulle deles om transporten. På daværende tidspunkt havde han et ok betalt job. Men da det så blev hverdag nægtede han at betale, sagde at det ikke var det der stod i retsudskriftet, at jeg misforstod det der stod skrevet - selv om både min og hans advokat sagde at han skal betale hans del af turen. Han vil så ha at jeg skal tage det som en ny sag og i mellemtiden er han så røget på dagpenge, så ved jo godt at det pt. ikke nytter noget at hive ham i statsforvaltningen. Så jeg må bittert betale for begge veje, for min datter skal se sin far - også selv om jeg kan have svært ved at finde pengene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

NatasjaL

NatasjaL skriver:

du skal ikke kalde mig for et barn?!

det er da en ting der er helt sikkert!!

min mor har 6 børn, har været på kh næsten hele hendes liv, så luk frk smart!

hvad snakker du om, jeg får ikke en skid!!!!!!!!

betaler selv vuggestuen, betaler hele huslejen, jeg får det som alle andre normale forældre gør!!!

Anmeld

23. september 2010

betski

NatasjaL skriver:

øh, du kan ligesom gå i stats amtet og få ham til at betale et vis antal kroner pr km, og det ved jeg fordi jeg selv har stået i samme situration.

Se mit svar til sussi

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

duddi. skriver:

Se mit svar til sussi

så det godt lige

Anmeld

23. september 2010

betski

fisen skriver:

Må jeg spørge hvorfor at det er dig der skal betale for transporten?

Ja selvfølgelig må du det. Men for ikke at gentage mig selv, kan du læse hvad jeg har svaret sussie

Anmeld

23. september 2010

Svei

du skal ikke kalde mig for et barn?!

det er da en ting der er helt sikkert!!

min mor har 6 børn, har været på kh næsten hele hendes liv, så luk frk smart!

Får man børn som 15-16 årig så vil jeg ikke mene man kan betegnes som voksen....dermed ikke sagt du er en dårlig mor, jeg kender dig ikke og mener ikke der behøver være en sammenhæng mellem alder og dette.

Udover det, så er der ingen der uden grund får kh hele livet, jeg er ked af at din mor har levet på dette...og jeg håber da at du vil bryde det mønster og få et liv´hvor du kan forsørge dig selv....men altså, alle de enlige selvforsørgende arbejdende mødre, de er med til at betale for at din mor og dig kan leve  og leve godt...det skal man nok huske.

Og så vil jeg lige nævne for dig, at herinde der skriver vi pænt til hinanden...det er en af grundene til der er rart at være....ellers skal man måske finde et andet sted.

Anmeld

23. september 2010

frk Jensen

duddi. skriver:

Ja selvfølgelig må du det. Men for ikke at gentage mig selv, kan du læse hvad jeg har svaret sussie

Syns godt nok ikke atder er fair at du skal betale begge veje..

Kan man ikke tage sagen op igen i stats amtet?

Anmeld

23. september 2010

Svei

NatasjaL skriver:

hvad snakker du om, jeg får ikke en skid!!!!!!!!

betaler selv vuggestuen, betaler hele huslejen, jeg får det som alle andre normale forældre gør!!!

Du får da 13-14000kr hver måned fra det offentlige...det er da et flot tilskud...

Anmeld

23. september 2010

Shibby

eeeh... kan man trække det fra..hvordan..jeg vil gerne vide det så jeg ikk skal betale 1100 i børnepenge til min søn som bor ved faren! Det er sgu mange penge at spare!

Anmeld

23. september 2010

betski

fisen skriver:

Syns godt nok ikke atder er fair at du skal betale begge veje..

Kan man ikke tage sagen op igen i stats amtet?

Nej jeg synes heller ikke det på nogen måde er fair og oveni det så stoppede han også med at betale underholdsbidrag

Hvis han en dag får sig et arbejde og evt finder sig en kæreste og flytter sammen med hende, så er der ingen tvivl om, at jeg vil ansøge via statsforvaltningen om at vi skal dele tranportudgifterne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.