NatasjaL skriver:
okay 
folk skal bare ikke have ondt i r.. over jeg er ung mor, det mit valg, ikke deres 
skal jeg også begynde at se ned på enlige mødre så?
for det er da nok det sidste jeg selv er.
Nej selvfølgelig skal du ikke det, og folk skal bestemt heller ikke se ned på dig blot fordi du er meget ung.
Men tag og spring op og fald ned på det, også selvom du er lidt hudløs. Vi kan alle have vores ømme pletter.
Så tænk nu over det hele en gang til, jeg synes da det vil være ærgerligt hvis du sletter din profil herinde pga en mindre kontrovers, der er så mange gode plusser ved siden, så de må da kunne opveje de få minusser.
Jeg kan da også somme tider få formuleret mig kvajet, måske fordi jeg kan virke lidt skrap eller tante-agtig, og så får jeg også en over næsen. Så må man lige tage den til efterretning og sige..ok...jeg lavede en bøf, undskyld!
Men det gode ved siden er, at folk rent faktisk ikke bærer nag.
Og man er lige gode venner for det, efterfølgende.
Så tænk over det.
Og jeg for mit vedkommende er ikke en af de, der skeler til folk alder eller går og husker på hvad der bliver sagt i et øjebliks ophedet debat i en enkelt tråd.
Når uovernesstemmelserne er blevet afklaret, så er det da bare at se og komme videre.
Eller bliver livet alt for surt hvis man stikekr af hvergang man kommer lidt i modvind.
Og helt ærligt..du er sq da en dejlig pige, også selvom du måske er lidt skrap, men du er god nok ingen tvivl om det. Vi har alle sammen engang imellem behov for at blive filet lidt på albuerne ellers ville hele verden ende med at ligge i krig.

Anmeld