Børnebidrag!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

SussieThyssen

NatasjaL skriver:

jeg bestemmer helt og aldeles selv hvordan jeg skriver?

og jeg var 17 da jeg  fik min datter og 18 da jeg fik min søn! hvis det ikke gør noget?

Såså Natasja køl nu lige ned.
og ja du bestemmer selv hvordan du skriver...men ved at være en frøken skrap og bide hovedet af folk, så bliver man ikke så populær. Man kan sagtens argumentere og diskutere uden at være grov. Så enkelt er det.

Så læg nu det på hylden og fortsæt den saglige snak herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Shibby

Jbk skriver:

Nej, det gør Henrik og jeg har anmeldt dit indlæg, så kan han jo forklare dig noget om reglerne herinde.

God dag.

Nogle gange er det den slags der skal til.. Tror de fleste fare i flint i ny og næ,og en opsang fra en admin kan få det dulmet i fleste tilfælde

Anmeld

23. september 2010

SussieThyssen

fisen skriver:

får du heller ikke de 1170 kr om måneden? Det kan da ikke være rimeligt at du skal betale hele balladen...

Kan man ikke narer et kvindemenneske til at flytte sammen med ham?

Kan godt forstå at du syns det er unfair og har svært ved at få det til at rende rundt.. Du har jo ALLE udgifterne... ARGH MÆND!

Det lyder bare totalt som ...en jeg kender...hun har det samme problem med sin x

også derfor jeg oprindeligt startede med at stille det spørgsmål om transporten

Anmeld

23. september 2010

frk Jensen

SussieThyssen skriver:

Det lyder bare totalt som ...en jeg kender...hun har det samme problem med sin x

også derfor jeg oprindeligt startede med at stille det spørgsmål om transporten

Det er jo forskelligt fra person til person om man kan undvære pengene.. jeg kan godt undvære mine, men det er rart at få dem.
jeg har heller ingen udgifter til transport da min søn ikke ser sin far.

lige meget om manden er på kh, lever som en baron, så burde de bare tage ansvar for barnet og hjælpe i hvert fald på det med transport..

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Shibby skriver:

Mange af dine svar er ret nederen når du føler folk kommer for tæt på. Det er okay. Men der er andre måder at sige det på

Den slags kommer i takt med alderen

SÅ LAD MIG VOKSNE MED OPGAVEN!

er jo åbenbart et lille barn!

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Nej, det gør Henrik og jeg har anmeldt dit indlæg, så kan han jo forklare dig noget om reglerne herinde.

God dag.

okay så det godt det blot er en hjemmeside

Anmeld

23. september 2010

SussieThyssen

NatasjaL skriver:

SÅ LAD MIG VOKSNE MED OPGAVEN!

er jo åbenbart et lille barn!

Kære ven...du er ikke et barn..det burde du ikke være..du er jo mor ikke, men selv gamle mennesker kan opføre sig som børn.
Det handler kun om at du bliver lidt blidere i dine svar, skriver lidt mere med omtanke. Og så vil folk sætte pris på dine svar og dine tanker, også selvom I evt er ueneige.

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

SussieThyssen skriver:

Kære ven...du er ikke et barn..det burde du ikke være..du er jo mor ikke, men selv gamle mennesker kan opføre sig som børn.
Det handler kun om at du bliver lidt blidere i dine svar, skriver lidt mere med omtanke. Og så vil folk sætte pris på dine svar og dine tanker, også selvom I evt er ueneige.

nej er færdig med at snakke pænt til folk.

lige så snart folk ser hvor gammel jeg er, kan ingen tage mig seriøst. det stopper her! er langt med voksne end nogle herinde nogensinde bliver. og jeg ikke blot mor til en, men to! og klare det fantastisk godt!

jeg sletter min bruger herinde, ved bare ikke hvordan jeg gør :s

Anmeld

23. september 2010

SussieThyssen

NatasjaL skriver:

nej er færdig med at snakke pænt til folk.

lige så snart folk ser hvor gammel jeg er, kan ingen tage mig seriøst. det stopper her! er langt med voksne end nogle herinde nogensinde bliver. og jeg ikke blot mor til en, men to! og klare det fantastisk godt!

jeg sletter min bruger herinde, ved bare ikke hvordan jeg gør :s

Det er jo trist du ser sådan på det, for det er ikke vejen frem i livet.
Har det lidt som du..her er det bare modsat, jeg kan somme tider blive temmeligt træt af at folk bakker, når de hører om min alder...men når nu jeg ikke er så gammel, hverken udenpå og slet ikke inden i, som min dåbsattest siger.
I den retning tror jeg helt og aldeles på forbyttede dåbsattester
Men tro mig når jeg  nu siger, at mildhed og almindelig høflighed ikke koster spor..og husk det på din vej frem i livet. Nå man har  sådan noget som sin alder imod sig, så må man bevise at folks forudindtagede mening ikke holder stik, og netop høflighed er et af midlerne, samt en masse humor og overbærenhed.
Pas på dig selv

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

SussieThyssen skriver:

Det er jo trist du ser sådan på det, for det er ikke vejen frem i livet.
Har det lidt som du..her er det bare modsat, jeg kan somme tider blive temmeligt træt af at folk bakker, når de hører om min alder...men når nu jeg ikke er så gammel, hverken udenpå og slet ikke inden i, som min dåbsattest siger.
I den retning tror jeg helt og aldeles på forbyttede dåbsattester
Men tro mig når jeg  nu siger, at mildhed og almindelig høflighed ikke koster spor..og husk det på din vej frem i livet. Nå man har  sådan noget som sin alder imod sig, så må man bevise at folks forudindtagede mening ikke holder stik, og netop høflighed er et af midlerne, samt en masse humor og overbærenhed.
Pas på dig selv

okay

folk skal bare ikke have ondt i r.. over jeg er ung mor, det mit valg, ikke deres

skal jeg også begynde at se ned på enlige mødre så? for det er da nok det sidste jeg selv er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.