Børnebidrag!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

NatasjaL

Cookie. skriver:

Men så fik I jo den ekstra indtægt istedet for

det har intet med det at gøre?

det var pointen i hun sagde der ingen forskel var.

er da ligeglad med vi mistede de penge. jeg fik kærligheden tilbage, det kan på ingen måde erstattes af penge. og jo enlige mødre har mange penge, mange bruger dem bare forkert..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Svei

NatasjaL skriver:

er da ligeglad med vi mistede de penge. jeg fik kærligheden tilbage, det kan på ingen måde erstattes af penge. og jo enlige mødre har mange penge, mange bruger dem bare forkert..

Ja, enlige mødre som ikke selv tjener penge får helt sikkert alt for mange penge fra det offentlige...men de mennesker der forsørger dem selv og har børn, de får mindre til dem selv hver måned...

Anmeld

23. september 2010

Sees

NatasjaL skriver:

Uha - Ro på!

Jeg læste det bare som om du var 'sur' over at have mistet de penge, ikke andet.

Jeg har også været enlig mor, og jeg klager absolut ikke.
Det der dog kan undre mig, er at faren kan trække hans bidrag fra i skat.

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Ja, enlige mødre som ikke selv tjener penge får helt sikkert alt for mange penge fra det offentlige...men de mennesker der forsørger dem selv og har børn, de får mindre til dem selv hver måned...

du skal satme have et dårligt arbejde, for at få minde en på kontanthjælp, tror du det er en drøm at være på kontanthjælp?

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Cookie. skriver:

Uha - Ro på!

Jeg læste det bare som om du var 'sur' over at have mistet de penge, ikke andet.

Jeg har også været enlig mor, og jeg klager absolut ikke.
Det der dog kan undre mig, er at faren kan trække hans bidrag fra i skat.

herre gud, så lad manden gøre det?

er på ingen måde sur over det, min kæreste tjener 15000.- det kan på ingen måde samlinges med de 1700.- ca jeg fik i boligsikring, og de 1000.- jeg fik af ham, og de 2200 ekstra børnepenge hver 3 måned.

de kan godt være der er mange der ikke har særlig mange penge, men de har selv valgt af få børn

Anmeld

23. september 2010

Sees

NatasjaL skriver:

herre gud, så lad manden gøre det?

er på ingen måde sur over det, min kæreste tjener 15000.- det kan på ingen måde samlinges med de 1700.- ca jeg fik i boligsikring, og de 1000.- jeg fik af ham, og de 2200 ekstra børnepenge hver 3 måned.

de kan godt være der er mange der ikke har særlig mange penge, men de har selv valgt af få børn

Jamen vi er enige i at folk selv vælger at få børn, og vi er enige i at folk må leve for de penge de kan få!

Jeg KLAGER heller ikke over at faren til min søn trækker hans bidrag fra i skat (Hvis han overhovedet betaler det, jeg får det gennem kommunen) jeg undre mig bare over at det er sådan. Det er skam det eneste!

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Cookie. skriver:

Jamen vi er enige i at folk selv vælger at få børn, og vi er enige i at folk må leve for de penge de kan få!

Jeg KLAGER heller ikke over at faren til min søn trækker hans bidrag fra i skat (Hvis han overhovedet betaler det, jeg får det gennem kommunen) jeg undre mig bare over at det er sådan. Det er skam det eneste!

Anmeld

23. september 2010

Svei

NatasjaL skriver:

du skal satme have et dårligt arbejde, for at få minde en på kontanthjælp, tror du det er en drøm at være på kontanthjælp?

Det erd et jeg mener....du får jo alle tilskud på kh...og ja, jeg synes det er mange penge når man tænker på alle de tilskud der kommer oveni hatten.

Men det jeg vil frem til er at de mennesker/forældre der ikke bare lader sig forsørge, de står dårligere alene end som to. Men klart hvis man ikke selv tjener penge at man får i hoved og rumpe...men det er vel også kun i få måneder man modtager kh og ikek for flere år...?

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Det erd et jeg mener....du får jo alle tilskud på kh...og ja, jeg synes det er mange penge når man tænker på alle de tilskud der kommer oveni hatten.

Men det jeg vil frem til er at de mennesker/forældre der ikke bare lader sig forsørge, de står dårligere alene end som to. Men klart hvis man ikke selv tjener penge at man får i hoved og rumpe...men det er vel også kun i få måneder man modtager kh og ikek for flere år...?

jeg har ligesom ikke noget valg når jeg er på barsel!

Anmeld

23. september 2010

Svei

NatasjaL skriver:

jeg har ligesom ikke noget valg når jeg er på barsel!

Jo, hvis du havde været forsikret ved at være medlem i en a-kasse...men nu er det ikke dig vi taler om men overordnet set at mennesker der bare modtager penge fra samfundet også er dem der har flest penge som enlige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.