lotchen skriver:
Hej
Tillykke med bebs
Jeg fik Oliver i december. De første 4-5 uger var ren eufori over det dejlige væsen, men resten var noget lort. Amningen kørte slet ikke, han skreg altid og ville til hele tiden. Til sidst var jeg helt kvæstet, både fysisk af mangel på søvn og psykisk fordi jeg ikke havde en eneste rest overskud tilbage. Var så ked...
En aften, hvor jeg var gået omkuld, helt udmattet af træthed, der gav Lars Oliver en flaske. Hvilket mirakel! Barnet skreg ikke længere af sult, men sov sødt på sin fars mave og mor SOV!!
Derefter gik der et stykke tid med at amme først og så mætte ham helt med flaske, men tilsidst gik vi på ren flaske. Det var det helt rigtige for os, det gik supergodt efter det. Jgeg havde fået min krop tilbage, Oliver blev mæt og far kunne rigtig komme på banen. Så for os var det bare godt.
Så nej, ikke amning for enhver pris, amning for dem, der vil og har lyst og hvor det kan komme til at køre.
Det vigtigste er hvad DU har det bedst med! Hvis du tager beslutningen om flaske, så følg den og hav det godt med den. Når din sp så begynder med det hun jo skal sige, så bede hend bare om at respektere din beslutning, så er den potte ude
Held og lykke med havd du nu beslutter!
Hilsen en der ikke var den store fan af amning FØR hun fik barn og ikke blev det efter
Jeg giver helt ret i at man ikke skal amme for enhver pris. Det er vigtigt at man har det godt med ammingen for at det skal fungere. Dog ville jeg ikke stoppe uden en kamp...
Hvilket du allerede er godt igang med..
Håber det bedste for dig..