Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen for søren da din smækre lækre kvinde Kæft hvor er det godt gået Det da ikke et must for dig at tabe mere , men kender godt det med at man gerne vil ramme ideal vægten igen ,,, Ville bare sige at du er smuk
Tak min søde søde pige... Du er altid så sød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SpunkenJo skriver: Skidegodt aebejdet Det er "min historie" du har fortalt der ;-) så kan nikke genkendende til at være stolt!! Det er f..... Osse berettiget Basta!krammer Jo
Skidegodt aebejdet Det er "min historie" du har fortalt der ;-) så kan nikke genkendende til at være stolt!! Det er f..... Osse berettiget Basta!krammer Jo
Tusind tak... Ja det er en kamp og der er virkelig op og ned ture igennem sådan en sejer - men det fede er at man kan klappe sig selv på skulderen når man når et mål som var vigtigt for en... og når så de sidste 8 kilo er kommet af mig - så skal jeg bare KÆMPE for at blive der ALTID... Men allerede nu, lever jeg jo som min plan er resten af mit liv... og jeg har været ude nogle gange og spise og drukket god vin, men dagen efter er jeg på igen, og falder ikke I...
Knus Pia og Tak igen og super godt gået med dig selv... Du er så sej
Ejjj hvor ser du godt ud! Jeg kan stadig huske din første tråd da du lige var startet! Du er bare så sej!!
Pia. skriver: Tusind tak... Ja det er en kamp og der er virkelig op og ned ture igennem sådan en sejer - men det fede er at man kan klappe sig selv på skulderen når man når et mål som var vigtigt for en... og når så de sidste 8 kilo er kommet af mig - så skal jeg bare KÆMPE for at blive der ALTID... Men allerede nu, lever jeg jo som min plan er resten af mit liv... og jeg har været ude nogle gange og spise og drukket god vin, men dagen efter er jeg på igen, og falder ikke I... Knus Pia og Tak igen og super godt gået med dig selv... Du er så sej
DU er da bare en kæmpe inspiration for mig og for mange andre - det er derfor vi har brug for disse før og efter billeder..
Pia du er så rocker sej!
Er selv igang - men det kører lidt trægt da jeg også er stoppet med at ryge, men i morges da jeg hoppede på vægten der var den igen nedadgående. whuhuu
følger du stadig DDV?
Susan1978 skriver: DU er da bare en kæmpe inspiration for mig og for mange andre - det er derfor vi har brug for disse før og efter billeder.. Pia du er så rocker sej! Er selv igang - men det kører lidt trægt da jeg også er stoppet med at ryge, men i morges da jeg hoppede på vægten der var den igen nedadgående. whuhuu følger du stadig DDV?
FLOT... Det vigtigste er jo den falder ikke hvor hurtigt den gør det, men bare den gør det...
Ja jeg følder stadig DDV bliver vejet om onsdagen
Og tusind tak for de søde ord...
Pia. skriver: FLOT... Det vigtigste er jo den falder ikke hvor hurtigt den gør det, men bare den gør det... Ja jeg følder stadig DDV bliver vejet om onsdagen Og tusind tak for de søde ord...
Vi er jo startet op med DDV nede på arbejdet, hvor en der hedder Christina kommer hver onsdag. Det er sådan et 10 ugers forløb - jeg håber at fortsætte enten i vordingborg eller nykøbing efterfølgende.. så jeg efterhånden kan komme af med den grimme mave jeg render rund med.
Det er bare en riiigtig SMAEKKER figur du har faaet. Du er heller ikke blevet alt for tynd, og det er altsaa flottest hvis man stadig har lidt former.
Hilsen Maja som rigtig gerne kunne taenke sig lidt flere former
Tusind tak alle sammen for jeres søde ord og beskeder - det varmer rigtig meget...
Knus Pia
Øj hvor er du smuk Pia og hvor er det sejt altså Det er hårdt arbejde at tabe sig og især de sidste 5kg er bare så svære! Jeg er nemmelig selv ved at tabe lidt - ikke overvægt, vil bare gerne veje mindre end jeg gør. De sidder sgu godt fast!
Men da du var her for at hente kat, var du da slet ikke stor, var du? Jeg husker dig i hvert fald slet ikke sådan som på de første billeder.
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128