Nå, nu er der flere der har spurgt..... og selvom....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Pia.

Rosa skriver:

Ejj - jeg synes du er VILDT flot - så godt gået!!! Hvorfor skal du tabe 8kg til???

Tusind tak, men jo jeg vejer stadig for meget... vil gerne ned på 58 kilo jeg er kun 163 "høj"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Pia.

TUSIND TUSIND TAK alle sammen... Kan slet ikke nå at takke jer alle sammen... MEN tusind tak - det betyder meget

Anmeld

17. september 2010

betski

wauuuw flot flot pia... Synes det er rigtig flot Gad godt at ha sådan en krop. Hos mig er ALT forsvundet efter vægt tabet - inkl bryst (som der i forvejen ikke var meget af) Du kan bestemt godt være tilfreds sådan som du ser ud nu

Anmeld

17. september 2010

Pia.

lonemus skriver:

Hej søde!

Du ser skide godt ud, vildt flot

Mit vægttab går osse fint, jeg har nu tabt 14,5 kilo siden midten af juli .) Det er bare så skønt og befriende. Den største gevinst er nok, at jeg er blevet helt afhængig af motionen.....den giver mig så meget energi og overskud....så jeg træner flittigt

Lone

Hej søde... Du er altså også super sej, men det ved du jo godt jeg syntes - min egen lille sms-veninde HE HE....

Hvor er det bare flot med dit vægt tab også... Vi er sgu seje os to...

Kæmpe knus til dig også...

Anmeld

17. september 2010

Mor til L&S

Piiiift Det er dælme flot - det ser godt ud!

Anmeld

17. september 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

SÅ godt gået. Sikke en lækker figur...

Anmeld

17. september 2010

Dot D

Hvor er du flot Pia, tænk hvis man så sådan ud(drømmer). Jeg er jo selv igang og har lige været til mål og vej hertil morgen efter en måned -4,5 kg -3,9 kg fedt og minus 16,5 cm, hvor er det vildt efter en måned, så jeg håber på at ende med at have en krop som din. For den er WAAAAUUUH

Anmeld

17. september 2010

Pia.

Tak Tak Tak... iiii altså Tusind tak...

Anmeld

17. september 2010

Pia.

Dot D skriver:

Hvor er du flot Pia, tænk hvis man så sådan ud(drømmer). Jeg er jo selv igang og har lige været til mål og vej hertil morgen efter en måned -4,5 kg -3,9 kg fedt og minus 16,5 cm, hvor er det vildt efter en måned, så jeg håber på at ende med at have en krop som din. For den er WAAAAUUUH

Super godt gået.... Det er bare rigtig flot - det er utroligt så mange cm. der ryger af ikk... på meget kort tid...

Hvor er det bare flot

Anmeld

17. september 2010

Svei

(MEGET INSPIRERET AF BAMSEBOET- som er så flot)

Og selvom....... Jeg jo gerne ville ha tabt de sidste 8 kilo, får I alligevel et lille før og efter billede...

Der er 15 kilo imellem de 2 (4)forskellige billeder her.. og jeg mangler nu 8 kilo - så kommer kampen med at blive der nede...

De første to billeder er fra I sommers og sidste sommer (der vejer jeg stort set det samme- alt for meget) Og billede nummer 3, er ca 3 uger gammelt, så der er røget 1,2 kg. af siden det billede... Hov der var lige et billede mere af mig og min lillesøster...

Knus Pia.

HOLD DA OP..du var dælme også stor.-..kan slet ikke huske dig sådan, og egentlig heller ikke sådan på det sidste billede, men du er jo også på vej længere ned...sjovt, for for mig er du bare en lille spinkel person, og det skal du nok blive igen...

Skønt for dig..tillykke...og lige et lille psssstttt...ser ikek ud som om dine bryster tager skade af vægttabet, er helt misundelige, mine havde det sgu ikke godt ved det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.