Nå, nu er der flere der har spurgt..... og selvom....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Pia.

wow!!! hvor er du floooot .

syns det er nogle rare tråde så nogle her. Man bliver så glad af at kikke på før og efter billeder.

Du er for SEJ !!

Tak, men kan jo kun sige i meget lige måde... Rigtig godt gået....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Bamseboet :D

Pia. skriver:

Tak, men kan jo kun sige i meget lige måde... Rigtig godt gået....

takker

klap, klap for os

tror at når bare man ikke kalder det skrump, eller kur... så går det meget bedre.. Mange spørger om hvilken kur, diæt jeg følger, og når jeg så siger  "ingen, ej heller nogen form for motion" så kikke folk mærkeligt på mig og spørger om jeg så er på mirakelpiller...

og til det kan jeg kun svare... at der ikke er nogen form for snyd inde i billedet,

dette er kun ved at kikke på kalorier - jeg er overhovedet ikke fanatisk eller noget, men efter jeg fx har set hvor mange kalorier der er i en pose chips, så ku jeg aldrig drømme om at spise en pose chips mere...

Jeg er bare så glad for at det nu er MIT TIDSPUNKT for at tabe mig. det HELT rette tidspunkt. Føles bare super godt!!

Anmeld

17. september 2010

Nemesis

Du er da totalt smækker lækker! sikken en fantastisk flot krop.

Du er da bare hamrende sej!

:-) Sisse

Anmeld

17. september 2010

Chalala85

WOW det er godt nok flot gået. hold op hvor har du tabt dig mget, synes det er en flot krop du har fået dig

Anmeld

17. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Du har en rigtig flot krop smukke kvinde! SÅ godt gået!!!

Anmeld

17. september 2010

lunde

det syndes jeg virkelig er flot gået..   jeg er vildt misundelig, jeg har en rygrad  som en regnorm, hvad angår slankekurer....

hvad har du gjort....????    kan du gi et par gode råd????

Anmeld

17. september 2010

ønskebørn74

Pia. skriver:

(MEGET INSPIRERET AF BAMSEBOET- som er så flot)

Og selvom....... Jeg jo gerne ville ha tabt de sidste 8 kilo, får I alligevel et lille før og efter billede...

Der er 15 kilo imellem de 2 (4)forskellige billeder her.. og jeg mangler nu 8 kilo - så kommer kampen med at blive der nede...

De første to billeder er fra I sommers og sidste sommer (der vejer jeg stort set det samme- alt for meget) Og billede nummer 3, er ca 3 uger gammelt, så der er røget 1,2 kg. af siden det billede... Hov der var lige et billede mere af mig og min lillesøster...

Knus Pia.

Du er bare smækker lækker... Hvis jeg var ledig, var jeg da klar til en flirt....

Anmeld

17. september 2010

Pia.

ønskebarn74 skriver:

Du er bare smækker lækker... Hvis jeg var ledig, var jeg da klar til en flirt....

he he tak hvor er du sød....

Anmeld

17. september 2010

Lady Marion <3

Jamen for søren da din smækre lækre kvinde  Kæft hvor er det godt gået     Det da ikke et must for dig at tabe mere , men kender godt det med at man gerne vil ramme ideal vægten igen ,,,   Ville bare sige at du er smuk

Anmeld

17. september 2010

SpunkenJo

Pia. skriver:

(MEGET INSPIRERET AF BAMSEBOET- som er så flot)

Og selvom....... Jeg jo gerne ville ha tabt de sidste 8 kilo, får I alligevel et lille før og efter billede...

Der er 15 kilo imellem de 2 (4)forskellige billeder her.. og jeg mangler nu 8 kilo - så kommer kampen med at blive der nede...

De første to billeder er fra I sommers og sidste sommer (der vejer jeg stort set det samme- alt for meget) Og billede nummer 3, er ca 3 uger gammelt, så der er røget 1,2 kg. af siden det billede... Hov der var lige et billede mere af mig og min lillesøster...

Knus Pia.

Skidegodt aebejdet

Det er "min historie" du har fortalt der ;-) så kan nikke genkendende til at være stolt!! Det er f..... Osse berettiget Basta!

krammer Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.