Nå, nu er der flere der har spurgt..... og selvom....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.038 visninger
53 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Pia.

(MEGET INSPIRERET AF BAMSEBOET- som er så flot)

Og selvom....... Jeg jo gerne ville ha tabt de sidste 8 kilo, får I alligevel et lille før og efter billede...

Der er 15 kilo imellem de 2 (4)forskellige billeder her.. og jeg mangler nu 8 kilo - så kommer kampen med at blive der nede...

De første to billeder er fra I sommers og sidste sommer (der vejer jeg stort set det samme- alt for meget) Og billede nummer 3, er ca 3 uger gammelt, så der er røget 1,2 kg. af siden det billede... Hov der var lige et billede mere af mig og min lillesøster...

Knus Pia.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Pia.

Er så dårlig til billeder af mig selv... Kan jo stadig godt se der mangler en del kilo men ufff hvor var jeg stor stor inden jeg gik i gang...

Anmeld

17. september 2010

smokin

Pia. skriver:

Jeg jo gerne ville ha tabt de sidste 8 kilo får I alligevel et lille før og efter billede...

Der er 15 kilo imellem de to billeder her.. og jeg mangler nu 8 kilo - så kommer kampen med at blive der nede...

De første to billeder er fra I sommers og sidste sommer (der vejer jeg stort set det samme- alt for meget) Og billede nummer 3, er ca 3 uger gammelt, så der er røget 1,2 kg. af siden det billede... Hov der var lige et billede mere af mig og min lillesøster...

Knus Pia.

wauw du er flot slank!

Anmeld

17. september 2010

wamse

Du er simpelthen en smækker lækker kvinde

Anmeld

17. september 2010

L.J.L

Er du gal en stor forskel! Det er godt nok flot Pia!!! Hatten af for det

Anmeld

17. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejj - jeg synes du er VILDT flot - så godt gået!!! Hvorfor skal du tabe 8kg til???

Anmeld

17. september 2010

CM

Aii du er sgu da skide flot!!! Tror du ikke yderligere 8 kg. bliver alt for meget? ... Du ser så misundelsesværdig slank ud på det billede i spejlet ...

I øvrigt er det bare skide godt gået!

Anmeld

17. september 2010

Malonde1985

Pia. skriver:

Og selvom....... Jeg jo gerne ville ha tabt de sidste 8 kilo får I alligevel et lille før og efter billede...

Der er 15 kilo imellem de 2 (4)forskellige billeder her.. og jeg mangler nu 8 kilo - så kommer kampen med at blive der nede...

Knus Pia.

Wow hvor ser du bare godt ud! Og hvor er det flot at du har tabt så meget   behøver du tabe dig mere?

Anmeld

17. september 2010

lonemus

Hej søde!

Du ser skide godt ud, vildt flot

Mit vægttab går osse fint, jeg har nu tabt 14,5 kilo siden midten af juli .) Det er bare så skønt og befriende. Den største gevinst er nok, at jeg er blevet helt afhængig af motionen.....den giver mig så meget energi og overskud....så jeg træner flittigt

Lone

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Hvor er du flot... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.