Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: Super godt gået.... Det er bare rigtig flot - det er utroligt så mange cm. der ryger af ikk... på meget kort tid... Hvor er det bare flot
Super godt gået.... Det er bare rigtig flot - det er utroligt så mange cm. der ryger af ikk... på meget kort tid...
Hvor er det bare flot
Ja det er helt vildt, og jeg tror nu, at jeg vil prale af de 16,5 cm i stedet for de 11 cm jeg selv havde målt mig frem til, hi hi hi. Glæder mig nu endnu mere til om en måned for så må der jo være sket endnu mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jbk skriver: HOLD DA OP..du var dælme også stor.-..kan slet ikke huske dig sådan, og egentlig heller ikke sådan på det sidste billede, men du er jo også på vej længere ned...sjovt, for for mig er du bare en lille spinkel person, og det skal du nok blive igen...
HOLD DA OP..du var dælme også stor.-..kan slet ikke huske dig sådan, og egentlig heller ikke sådan på det sidste billede, men du er jo også på vej længere ned...sjovt, for for mig er du bare en lille spinkel person, og det skal du nok blive igen...
Ja 82 kilo lige præcis... Det er jo også sindsygt at veje så meget når man er så lille som jeg er.... ARRRRR... !!!
Ja, da du lærte mig at kende efter Milles fødsel vejede jeg 58 kilo ! VILDT... og da Børnenes far lærte mig at kende vejede jeg 48 kilo... så det er da vist det man kalder en max belastning af kroppen.
Pia. skriver: Ja 82 kilo lige præcis... Det er jo også sindsygt at veje så meget når man er så lille som jeg er.... ARRRRR... !!! Ja, da du lærte mig at kende efter Milles fødsel vejede jeg 58 kilo ! VILDT... og da Børnenes far lærte mig at kende vejede jeg 48 kilo... så det er da vist det man kalder en max belastning af kroppen.
Ja....det er altså vildt.-...men nu er du jo meget tæt på mål og så kan man set ikek forstå man lod stå til vel...men du er altså også bare et lille nips...har altid været så misundelig på dine fine små hænder...jeg ligner en murerarbejdsmand ved siden af.
Og som jeg lige fik tilføjet....din barn sidder sgu flot stadig, du har nok ikke den der løse hud jeg lider af og under..
Pia. skriver: Hej søde... Du er altså også super sej, men det ved du jo godt jeg syntes - min egen lille sms-veninde HE HE.... Hvor er det bare flot med dit vægt tab også... Vi er sgu seje os to... Kæmpe knus til dig også...
Hej søde... Du er altså også super sej, men det ved du jo godt jeg syntes - min egen lille sms-veninde HE HE....
Hvor er det bare flot med dit vægt tab også... Vi er sgu seje os to...
Kæmpe knus til dig også...
Tak søde - ja, vi er sgu da seje
Vi må snart belønne os selv med en hyggetur på café )
Knus
lonemus skriver: Tak søde - ja, vi er sgu da seje Vi må snart belønne os selv med en hyggetur på café ) Knus
Ja det burde vi virkelig gøre... Der er altså også noget at fejre
HOLD NU KÆFT hvor ser du godt ud jeg kan slet ikke se de ekstra 8 kilo det er jo helt vild. Jeg synes fanme du ser skide godt ud og sikke da en krop hvad man ikke vil give for den!
PIA du er bare SEJ.
Wauuuw der gav du mig lige blod på tanden...
Efter jeg stoppede med at ryge er der desværre blevet mere af mig...
Men da jeg nu ser hvor lækker du er blevet, må jeg bare i gang og det skal altså være lige nu...
Stort tillykke med den smukke krop, men Pia du har altid været en super dejlig pige...
Stort hurra for PIA...
Majbritt
twinboys skriver: Wauuuw der gav du mig lige blod på tanden... Efter jeg stoppede med at ryge er der desværre blevet mere af mig... Men da jeg nu ser hvor lækker du er blevet, må jeg bare i gang og det skal altså være lige nu... Stort tillykke med den smukke krop, men Pia du har altid været en super dejlig pige... Stort hurra for PIA... Majbritt
Tusind tak søde Majbritt....
Du er da også for sej.. Er du stoppet med at ryge ? Hvor godt... det er da bare rigtig dejligt... Men ikke så sjovt hvis kiloerne har sat sig i stedet for smøgerne.... Havde du ellers ikke tabt rigtig meget ?
Du skal nok tabe dig hurtigt igen - med alt den træning du går til og så er du vilje stærk så er helt sikker på de er smidt hurtigt... Hvor mange kilo har du taget på efter du kvittede smøgerne...
Knus Pia.
virkelig godt gået, pia!
du ser meget slank ud nu!
knus heise
wow!!! hvor er du floooot .
syns det er nogle rare tråde så nogle her. Man bliver så glad af at kikke på før og efter billeder.
Du er for SEJ !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128