Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathilde skriver: Øj hvor er du smuk Pia og hvor er det sejt altså Det er hårdt arbejde at tabe sig og især de sidste 5kg er bare så svære! Jeg er nemmelig selv ved at tabe lidt - ikke overvægt, vil bare gerne veje mindre end jeg gør. De sidder sgu godt fast! Men da du var her for at hente kat, var du da slet ikke stor, var du? Jeg husker dig i hvert fald slet ikke sådan som på de første billeder. Knus
Øj hvor er du smuk Pia og hvor er det sejt altså Det er hårdt arbejde at tabe sig og især de sidste 5kg er bare så svære! Jeg er nemmelig selv ved at tabe lidt - ikke overvægt, vil bare gerne veje mindre end jeg gør. De sidder sgu godt fast!
Men da du var her for at hente kat, var du da slet ikke stor, var du? Jeg husker dig i hvert fald slet ikke sådan som på de første billeder.
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pia. skriver: Tak søde Mathilde Det billede i den lyserøde (taget uden for) er fra august 2009 og jeg hentede kat hos dig i sommeren 2009 - var det juni eller Juli ? så jeg har været lige præcis så stor som jeg er der... ....
Det må have været i juni, for jeg fødte midt i juli... Men jeg så dig slet ikke så stor som du ser ud på det billede! Slet ikke faktisk. Måske fordi jeg selv var kuglerund på det tidspunkt
*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kæft en hottie du er, Pia!!!! Det er simpelthen så flot gået!!!!
sprød så det knaser..........!
SÅ smuk søde Pia!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128