Jer der har babybjörn bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

smokin

CamillaSoefelt skriver:

Super skod køb ja... Hvor høj er du Zette? Tænker bare om det kan være fordi jeg er så lav han sidder dumt? Jeg er 154cm..

nu har jeg prøvet at spænde det lidt mere ud end hvad der står på selen og nu sidder hun ok i den, men er du gal det er tungt for mine skuldre... har du prøvet at spænde den der de har imellem benene lidt ekstra ud? Så det er mere plads til numsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

smokin

Anne85 skriver:

Hmm... mon du indstiller den rigtigt? Vi har både en babybjörn bæresele og en strækvikle og vi er super glade for begge dele. Min mand bruger mest bæreselen og jeg bruger mest viklen. Smider lige et par billeder ind af min datter i henholdsvis selen og viklen. Vi har brugt begge dele lige fra hun var et par uger gammel

hvor ser du godt ud!!!

gid jeg kunne det der vikle... det ser jo virkelig rart ud.

Jeg har prøvet at indstille den ordenligt igen... har bare givet lidt mere plads til numsen og så virkede den bedre... og hun kunne sidde i den for første gang uden at græde...

Hvor stor er dit barn?

Anmeld

13. september 2010

smokin

B&J skriver:

her er et billede hvor min kæreste bruger vores og han sad ikke oppe i hovede og vi elskede vores over alt på jorden

hvor stor er dit barn ?

Anmeld

13. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

Jeg synes ikke Laura sidder oppe i hovedet på os, når hun sidder i sin sele... vi har også en babybjørn... hmm..

har du husket (selvfølgelig har du det) at indstille rygstøtten hos dig og længden på baby rigtigt?

Offcouuuuuuuurse

Men synes den trækker tænder ud!

Anmeld

13. september 2010

smokin

Thildesmor skriver:

Vi har også babybjørn og den er helt fantastisk (synes vi) Thilde sidder et hoved under mit hoved (giver det mening?!?) i bunden af selen er der et sted man kan indstille efter barnets længde, den har jeg kørt til max, og hun sidder perfekt

ja det gjorde jeg også.... og efter det så var der plads til både mave og numse på det stakkels barn.... og nu klemmer den ikke.

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Offcouuuuuuuurse

Men synes den trækker tænder ud!

ja, selvfølgelig

Mystisk.. Laura sidder rigtig godt i vores Og jeg mindes da at de to putter har ret ens kropsbygning? uh uh uh.. hvordan gik det i dag?

Anmeld

13. september 2010

Thildesmor

Zette skriver:

ja det gjorde jeg også.... og efter det så var der plads til både mave og numse på det stakkels barn.... og nu klemmer den ikke.

hehe dejligt du fandt ud af det

Anmeld

13. september 2010

roenlund

Anne85 skriver:

Hmm... mon du indstiller den rigtigt? Vi har både en babybjörn bæresele og en strækvikle og vi er super glade for begge dele. Min mand bruger mest bæreselen og jeg bruger mest viklen. Smider lige et par billeder ind af min datter i henholdsvis selen og viklen. Vi har brugt begge dele lige fra hun var et par uger gammel

Hvad er det for en vikle, den ser rigtig dejlig ud

Anmeld

13. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

ja, selvfølgelig

Mystisk.. Laura sidder rigtig godt i vores Og jeg mindes da at de to putter har ret ens kropsbygning? uh uh uh.. hvordan gik det i dag?

rædselsfuldt!!! Den historie kan du lige få på et andet tidspunkt udenfor off. forum.

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

rædselsfuldt!!! Den historie kan du lige få på et andet tidspunkt udenfor off. forum.

du skriver bare, smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.