Jer der har babybjörn bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

dorthemus

noname skriver:

Har bestilt denne

Klik på billedet, for at se et større billede
en free hand mei tai

Hvor lang er Runapigen????

Den er fin  Er den fra MamasLife? Hvis der ikke kommer en brugsanvisning med så prøv at søge på YouTube, der er masser af videoer på hvordan man binder en Mei Tai.

Husk billeder på Baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

NoName

dorthemus skriver:

Den er fin  Er den fra MamasLife? Hvis der ikke kommer en brugsanvisning med så prøv at søge på YouTube, der er masser af videoer på hvordan man binder en Mei Tai.

Husk billeder på Baby.dk

jeps skal nok huske billeder...

Hvor lang er Runa???

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

noname skriver:

jeps skal nok huske billeder...

Hvor lang er Runa???

Nåja..hun er ca. 63 cm, svært at måle en bebs der ikke vil samarbejde og strække benene

Anmeld

13. september 2010

NoName

dorthemus skriver:

Nåja..hun er ca. 63 cm, svært at måle en bebs der ikke vil samarbejde og strække benene

hmm Caroline er kun 55, men hun er jo heller ikke så gammel endnu... Glæder mig bare sådan til at kunne gå rundt med hende i en sele, det bliver bare lidt nemmere at få ordnet noget her hjemme... Jeg må vente lidt endnu, men så er den da købt.

og forresten ja den er købt på mamaslife som du linkede til...

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

noname skriver:

hmm Caroline er kun 55, men hun er jo heller ikke så gammel endnu... Glæder mig bare sådan til at kunne gå rundt med hende i en sele, det bliver bare lidt nemmere at få ordnet noget her hjemme... Jeg må vente lidt endnu, men så er den da købt.

og forresten ja den er købt på mamaslife som du linkede til...

Jamen jeg er helt sikker på, at du kan bruge Mei Tai´en allerede nu...bare sæt hende i frøstilling...det er også en stilling hun er vant til fra livet i maven så den giver tryghed. Og så har du hænderne fri til andre gøremål

Anmeld

13. september 2010

NoName

dorthemus skriver:

Jamen jeg er helt sikker på, at du kan bruge Mei Tai´en allerede nu...bare sæt hende i frøstilling...det er også en stilling hun er vant til fra livet i maven så den giver tryghed. Og så har du hænderne fri til andre gøremål

mener du med benene inden i meitai'en??? får hun ikke ondt i benene så???

Anmeld

13. september 2010

B&J

fejl

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

noname skriver:

mener du med benene inden i meitai'en??? får hun ikke ondt i benene så???

Lige præcis! Nej det gør hun ikke...inde i maven var hun også "klemt" sammen...hmmm prøver at forklare det bedre: du skal sætte hende så hun sidder på hug med benene trukket op til maven, og altså ikke ud til siderne..ihh det er svært at forklare

Finder lige et link....

Anmeld

13. september 2010

B&J

her er et billede hvor min kæreste bruger vores og han sad ikke oppe i hovede og vi elskede vores over alt på jorden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2010

Anne85

Hmm... mon du indstiller den rigtigt? Vi har både en babybjörn bæresele og en strækvikle og vi er super glade for begge dele. Min mand bruger mest bæreselen og jeg bruger mest viklen. Smider lige et par billeder ind af min datter i henholdsvis selen og viklen. Vi har brugt begge dele lige fra hun var et par uger gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.