Jer der har babybjörn bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

NoName

dorthemus skriver:

Det kan de. Så sætter du barnet i frøstlling, dvs knæene trukket op og benene sidder inde i panelet i stedet for at stikke ud

ja for hun er jo kun 7 uger, men kan jo få fat i en, så har vi den til hun bliver ældre...

hvornår må benene så stikke ud (hi hi) hvis du forstår hvad jeg mener - og undskyld at jeg spør så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Thildesmor

Vi har også babybjørn og den er helt fantastisk (synes vi) Thilde sidder et hoved under mit hoved (giver det mening?!?) i bunden af selen er der et sted man kan indstille efter barnets længde, den har jeg kørt til max, og hun sidder perfekt

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

noname skriver:

ja for hun er jo kun 7 uger, men kan jo få fat i en, så har vi den til hun bliver ældre...

hvornår må benene så stikke ud (hi hi) hvis du forstår hvad jeg mener - og undskyld at jeg spør så meget...

Når benene er lange nok..hehe

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

Zette skriver:

Neeeej hvor træls... havde håbet der var en der skrev at jeg gjorde det HELT forkert! Håber godt nok der er en løsning ellers er det da det VÆRSTE køb jeg har gjort mig i min babyhistorie.

Super skod køb ja... Hvor høj er du Zette? Tænker bare om det kan være fordi jeg er så lav han sidder dumt? Jeg er 154cm..

Anmeld

13. september 2010

NoName

dorthemus skriver:

Når benene er lange nok..hehe

ja self.... troede man kunne sætte en ca alder på...

nu har jeg bestilt en, da der ikke er nogen til salg på den blå avis... glæder mig til at få den...

Anmeld

13. september 2010

LRJ

Zette skriver:

altså den i bunden?

Ja

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

Zette skriver:

Skal barnet sidde helt oppe i hovedet på en?

Se Tanja fx (det er godt nok en anden sele og UNDSKYLD Tanja at jeg bruger dig som eksempel) der sidder baby dernede hvor jeg troede hun skulle sidde i selen.. Men Malou Hun sidder helt oppe i hovedet på mig og det er hverken rart for mig eller hende

Hvad dælen gør jeg galt?

Synes 1000 kr er meget for en sele jeg ikke bruger overhovedet.

Hej Zette..

Nu prøvede jeg lige min babybjörn.. Og han sidder faktisk ik helt oppe i hovedet på mig.. Hans hoved er ved mit bryst, så et hoved under som en anden også skrev.. Så måske din er indstillet forkert?

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

noname skriver:

ja self.... troede man kunne sætte en ca alder på...

nu har jeg bestilt en, da der ikke er nogen til salg på den blå avis... glæder mig til at få den...

Hvilken èn bestilte du?  Ved faktisk ikke om man kan sætte alder på, men Runa er nu 15 uger og hendes ben er ved at være lange nok til at sidde behageligt med dem ud til siden...men hun har også korte ben

Anmeld

13. september 2010

NoName

Hvilken èn bestilte du?  Ved faktisk ikke om man kan sætte alder på, men Runa er nu 15 uger og hendes ben er ved at være lange nok til at sidde behageligt med dem ud til siden...men hun har også korte ben

Har bestilt denne

Klik på billedet, for at se et større billede
en free hand mei tai

Hvor lang er Runapigen????

Anmeld

13. september 2010

Isabella_mor

den skal gerne instilles så dit barns hoved (toppen af hovedet) sidder så det passer med dit kraveben. og den skulle være mulig at indstille korrekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.