Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: Skal barnet sidde helt oppe i hovedet på en? Se Tanja fx (det er godt nok en anden sele og UNDSKYLD Tanja at jeg bruger dig som eksempel) der sidder baby dernede hvor jeg troede hun skulle sidde i selen.. Men Malou Hun sidder helt oppe i hovedet på mig og det er hverken rart for mig eller hende Hvad dælen gør jeg galt? Synes 1000 kr er meget for en sele jeg ikke bruger overhovedet.
Skal barnet sidde helt oppe i hovedet på en?
Se Tanja fx (det er godt nok en anden sele og UNDSKYLD Tanja at jeg bruger dig som eksempel) der sidder baby dernede hvor jeg troede hun skulle sidde i selen.. Men Malou Hun sidder helt oppe i hovedet på mig og det er hverken rart for mig eller hende
Hvad dælen gør jeg galt?
Synes 1000 kr er meget for en sele jeg ikke bruger overhovedet.
Google er din ven
Kig lidt her: http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/products/ ude i højre side af skærmen er der en "How to use"
- Karina, som er lidt nervøs for at jeg aldrig får brugt min Baby Björn fordi jeg ikke lige kan gennemskue den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Altså du er jo slynge/sele gudinden Jeg kan ikk finde ud af de slynger der.. jeg har fået en slynge af min kusine Kan ikke få den til at du så den hænger sammen med babybjörn og er så mega irriteret over at jeg ikke kan få en af dem til at du!
Altså du er jo slynge/sele gudinden
Jeg kan ikk finde ud af de slynger der.. jeg har fået en slynge af min kusine
Kan ikke få den til at du så den hænger sammen med babybjörn og er så mega irriteret over at jeg ikke kan få en af dem til at du!
Hehe, det er heller ikke nemt. Har selv bøvlet rigtig meget med det...men ØV dig for en slynge er altså sagen. Er det en ringslynge? Har selv kun prøvet en lommeslynge som nu er solgt videre fordi hun er blevet for stor til den og så har jeg bestilt en babyhawk fordi det er en god begynderslynge.
Og så selvfølgelig Manducaen
Undskyld Zette, men bliver lige nødtil at kaste et spørgsmål ind i tråden...
Min kæreste vil så gerne gå med Caroline i bæresele, men den babybjørn vi har er ikke stor nok til dem begge...
hvad gør man når far er en stor blød bamse????
noname skriver: Undskyld Zette, men bliver lige nødtil at kaste et spørgsmål ind i tråden... Min kæreste vil så gerne gå med Caroline i bæresele, men den babybjørn vi har er ikke stor nok til dem begge... hvad gør man når far er en stor blød bamse????
Undskyld jeg blander mig...men prøv en Mei Tai eller en slynge
dorthemus skriver: Undskyld jeg blander mig...men prøv en Mei Tai eller en slynge
du må hellere end gerne blande dig... lurer lige på de der du foreslår, mange tak
noname skriver: du må hellere end gerne blande dig... lurer lige på de der du foreslår, mange tak
Kig bl.a. på www.slynger.dk og www.mamaslife.dk
Lone H. skriver: Har du indstillet den til den længde Malou har ?? for syntes nemlig os julie sad helt oppe i hovedet på mig indtil jeg fik af vide at jeg kunne indstille den, og har ikk haft problemet siden
Har du indstillet den til den længde Malou har ?? for syntes nemlig os julie sad helt oppe i hovedet på mig indtil jeg fik af vide at jeg kunne indstille den, og har ikk haft problemet siden
altså den i bunden?
kan en mai tai bruges til spædbørn også??? synes ikke lige jeg kan finde dem på nettet ud over en brugsanvisning - hvilket jo er godt, får ellers er det da noget af en videnskab kan jeg se...
noname skriver: kan en mai tai bruges til spædbørn også??? synes ikke lige jeg kan finde dem på nettet ud over en brugsanvisning - hvilket jo er godt, får ellers er det da noget af en videnskab kan jeg se...
Det kan de. Så sætter du barnet i frøstlling, dvs knæene trukket op og benene sidder inde i panelet i stedet for at stikke ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128