Jer der har babybjörn bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Anne85

Zette skriver:

hvor ser du godt ud!!!

gid jeg kunne det der vikle... det ser jo virkelig rart ud.

Jeg har prøvet at indstille den ordenligt igen... har bare givet lidt mere plads til numsen og så virkede den bedre... og hun kunne sidde i den for første gang uden at græde...

Hvor stor er dit barn?

Hun er 62 cm og vejer 6350 g - men har som sagt brugt den næsten fra start hvor hun vejede små 4 kg og var 53 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Vidunderligeunger

har ik læst hele tråden, men vores babybjørn sidder sådan her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2010

smokin

Hun er 62 cm og vejer 6350 g - men har som sagt brugt den næsten fra start hvor hun vejede små 4 kg og var 53 cm

Ok min trunte er liiiige lidt større

Anmeld

13. september 2010

B&J

hvor stor er dit barn ?

nu 7500g  og 69 lang hvis ikke mere det er en lille månede siden

Anmeld

13. september 2010

smokin

B&J skriver:

nu 7500g  og 69 lang hvis ikke mere det er en lille månede siden

Okay det vejer min trunte også ! Men jeg tror jeg har fået plads til hende... men får du så ikke ondt i skuldrene af det?

Anmeld

13. september 2010

B&J

Zette skriver:

Okay det vejer min trunte også ! Men jeg tror jeg har fået plads til hende... men får du så ikke ondt i skuldrene af det?

nej... det gør jeg ikke vi retter på den så den sidder godt på ryggen men vi går jo heller ikke med ham i flere timer når han er så tung og vi stopper nok nu her med den for vi har jo fået en klapvogn og den er super lækker

Anmeld

13. september 2010

B&J

B&J skriver:

nej... det gør jeg ikke vi retter på den så den sidder godt på ryggen men vi går jo heller ikke med ham i flere timer når han er så tung og vi stopper nok nu her med den for vi har jo fået en klapvogn og den er super lækker

du skal jo også rette på den i skulderne og der mellem bene så lårne også kan være der...

Anmeld

13. september 2010

smokin

B&J skriver:

ok så kommer næste spørgsmål hvor gammel er han? for Malou er jo kun 3 måneder

Så hun kan ikke sidde i klapvogn endnu...

Anmeld

13. september 2010

B&J

ok så kommer næste spørgsmål hvor gammel er han? for Malou er jo kun 3 måneder

Så hun kan ikke sidde i klapvogn endnu...

hihi ja min dreng er jo 6mdr smiler han har altid været en lille vips men en stor en for os når han var så lille fra starten

og de fleste klapvogne kan du ligge ned så sker der ingen ting

Anmeld

13. september 2010

smokin

B&J skriver:

hihi ja min dreng er jo 6mdr smiler han har altid været en lille vips men en stor en for os når han var så lille fra starten

jeg må til noget rygtræning!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.