Jer der har babybjörn bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.033 visninger
74 svar
0 synes godt om
13. september 2010

smokin

Skal barnet sidde helt oppe i hovedet på en?

Se Tanja fx (det er godt nok en anden sele og UNDSKYLD Tanja at jeg bruger dig som eksempel) der sidder baby dernede hvor jeg troede hun skulle sidde i selen.. Men Malou Hun sidder helt oppe i hovedet på mig og det er hverken rart for mig eller hende

Hvad dælen gør jeg galt?

Synes 1000 kr er meget for en sele jeg ikke bruger overhovedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

dorthemus

Hun har en Manduca kan jeg se og der sidder barnet bedre end i en BabyBjørn, efter min mening...men det er jo en smagssag.

Jeg har også en Manduca.

Anmeld

13. september 2010

NoName

følger lige med

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

følger osse lige med her..

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

Zette skriver:

Skal barnet sidde helt oppe i hovedet på en?

Se Tanja fx (det er godt nok en anden sele og UNDSKYLD Tanja at jeg bruger dig som eksempel) der sidder baby dernede hvor jeg troede hun skulle sidde i selen.. Men Malou Hun sidder helt oppe i hovedet på mig og det er hverken rart for mig eller hende

Hvad dælen gør jeg galt?

Synes 1000 kr er meget for en sele jeg ikke bruger overhovedet.

Har selv babybjörn, og har som dig Zette samme problem.. Sys også baby sidder helt oppe i hovedet på mig..;(

Anmeld

13. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Hun har en Manduca kan jeg se og der sidder barnet bedre end i en BabyBjørn, efter min mening...men det er jo en smagssag.

Jeg har også en Manduca.

Dorthe hvis du finder en der vil købe min babybjörn så køber jeg sku gerne en manduca eller hvad du kaldte den

Får seriøst pres over den dumme sele. Havde sådan glædet mig, men hun vil ikke være i den når hun skal sidde deroppe. Kan prøve at tage et billede af det når hun vågner.

Anmeld

13. september 2010

smokin

CamillaSoefelt skriver:

Har selv babybjörn, og har som dig Zette samme problem.. Sys også baby sidder helt oppe i hovedet på mig..;(

Neeeej hvor træls... havde håbet der var en der skrev at jeg gjorde det HELT forkert! Håber godt nok der er en løsning ellers er det da det VÆRSTE køb jeg har gjort mig i min babyhistorie.

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Dorthe hvis du finder en der vil købe min babybjörn så køber jeg sku gerne en manduca eller hvad du kaldte den

Får seriøst pres over den dumme sele. Havde sådan glædet mig, men hun vil ikke være i den når hun skal sidde deroppe. Kan prøve at tage et billede af det når hun vågner.

Bare smid den på herinde  Manducaen har vundet priser fordi den støtter barnet helt ud i knæhaserne så det ikke sidder og hænger i bækkenet.

Jeg er mest til slynger når barnet er lille men jeg glæder mig til at bruge Manducaen om en måneds tid eller to.

Prøv at se på www.mamaslife.dk

Anmeld

13. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Bare smid den på herinde  Manducaen har vundet priser fordi den støtter barnet helt ud i knæhaserne så det ikke sidder og hænger i bækkenet.

Jeg er mest til slynger når barnet er lille men jeg glæder mig til at bruge Manducaen om en måneds tid eller to.

Prøv at se på www.mamaslife.dk

Altså du er jo slynge/sele gudinden

Jeg kan ikk finde ud af de slynger der.. jeg har fået en slynge af min kusine

Kan ikke få den til at du så den hænger sammen med babybjörn og er så mega irriteret over at jeg ikke kan få en af dem til at du!

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes ikke Laura sidder oppe i hovedet på os, når hun sidder i sin sele... vi har også en babybjørn... hmm..

har du husket (selvfølgelig har du det) at indstille rygstøtten hos dig og længden på baby rigtigt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.