Søde dejlige Caroline... Det du har er Angst - Angst for at miste din datter... Ikke at det er til meget trøst men jeg har det stadig - dog ikke så tit mere.. jeg har faktisk fået hjælp til at takle det her meget store problem... Når børnene er hos deres far drømmer jeg den samme drøm om og om igen... (og det er med garanti at det sker)
Børnenes far bor ude på landet i et mindre gammelt landbrug - Der er enormt hyggeligt der ude og børnene elsker jo også at være der.. MEN, når det bliver mørkt bliver det altså virkelig mørkt.. dækningen på mobilen er rigtig dårlig og i det hele taget syntes jeg der er meget uhyggeligt at være..
For at komme til sagen drømmer jeg altid at der er nogle mænd der bryder ind og slår Jim ihjæl og så stjæler de børnene (puha bliver dårlig bare af at skrive det) de mishandler mine børn og gør rigtig grimme ting ved det...
Puha, det kunne jeg ikke lige skrive uden at blive ked af det... Og i min drøm kan jeg kun høre dem skrige og kalde på deres far og mig...
på et tidspunkt blev det alt for meget for mig så jeg søgte læge og var ved at tro jeg var blevet sindsyg... - jeg fik hjælp med nogle samtaler og til at takle både min skilsmisse og prøve at komme videre med mine onde drømme...
Jeg drømmer desværre stadig de her drømme og må tit ringe til Jim om natten (det er heldigvis okay) bare for at sikre mig alt er okay...
På et tidspunkt bildte jeg mig selv ind at der var en grund til mine drømme - jeg kunne se det ske... og jeg talte med Jim om at børnene ikke skulle sove der nede noget tid ind til jeg fik klaret min angst... så de sov her...men puha en ond cirkel...
men føj hvor kan sådan nogle drømme være slemme ved en og ødelægge en psykisk...
Men det jeg ville frem til var at det er helt normalt det er en angst for at miste og samtidig miste kontrol ...
Stort knus og tanker til dig Caroline.
Anmeld