Caroline86 skriver:
Hej tøser.
Jeg har længe overvejet om jeg skulle oprette denne tråd eller lade være. Jeg overvejede også om jeg skulle oprette den anonymt, men jeg kom frem til at jeg er nødt til at stå ved det hvis jeg skal få den tilstrækkelige terapeutiske virkning.
Jeg skammer mig egentlig lidt over det, men det er der vel i virkeligheden nok slet ikke nogen grund til. Here goes:
Jeg drømmer hele tiden at Laura dør
På forskellige måder, men alle måder er noget der ville kunne ske! ikke noget overdrevet (synes jeg).... det er så utroligt fælt og jeg kan ikke stoppe igen når først tankerne kører. Jeg vågner naturligvis med det samme og drøner ind og ser på min sovende lille prinsesse, men tankerne forsvinder ikke! Mens jeg sidder og kigger på hende, med tårer i øjnene, og aer hendes lille varme kind ser jeg stadig filmen for mine øjne. Én af de drømme der ofte vender tilbage er at hun sidder i sin autostol bag i bilen og jeg sidder på førersædet. vi er kun os 2 i bilen. herfra udspiller den sig så lidt forskelligt. Det er altid noget med at vi holder stille - enten ved rødt lys eller fordi vi holder og venter, parkeret, et sted. Mens vi holder der kommer der pludselig en mand løbende, flår bildøren bagi op, skærer halsen over på Laura og løber videre 
Og der sidder jeg og kan ikke gøre en skid! Det er SÅÅÅ fælt!!! 

Det har resulteret i at jeg faktisk for det meste låser dørene i bilen så snart vi holder stille 
Er det normalt at have så mange "døds" drømme? Jeg har minimum én hver dag. Ofte flere! De kommer også som dagdrømme...
Jeg sover rigtigt dårligt og er slet ikke veludhvilet om morgenen! Ofte dropper jeg at tage en lur i løbet af dagen fordi jeg ikke vil opleve endnu en fæl drøm! 
Knus Caroline, som virkelig er bange for de dumme drømme!
det er helt normalt.. det fik jeg helt at vide... jeg er så bange for at miste elias.... og til 2 års undersøgelsen , snakkede jeg med min læge om det..han sagde det var ganske normalt.. det betyder bare man elsker en person meget.. men det kan jo også tage overhånd...
jeg undersøger næsten altid alt.. tænker, vil jo gerne på ferie, men så skal vi flyve hvad nu hvis vi så styrter ned.. hader at køre i bil..for hva nu hvis vi køre galt, hva nu hvis han falder ned af trappen hos min mor, eller hvis en af mine misters hunde bider ham.. alle de tanker, flyer rundt i mit hovede dagligt.. og det skulle være normalt
sp, sagde også det var normalt..