Hvor skrækkeligt for din veninde! Alles værste mareridt.
Hvad gør du så om natten f.eks? Er dit barn under konstant overvågning 24/7?? Altså vi kan jo ikke holde vores børn under opsyn uafbrudt! Altså skal du ikke også sove? Eller i bad? Eller andet, hvor du har vendt ansigtet den anden vej?
min kusines veninde, menja, lige så skrækkeligt selv om de har 2 børn nu er de jo stadig nervøse.
OG nej, der skal ikke overvågning til 100 %, det kan man ikke.
Men det er mest bare for at bruge det som pointe sammen med alt andet til at vise at JEG synes jeg er uansvarligt at man lader sine børn sidde alene uden opsyn i en bil offentlige steder.
Der er da sikkert langt større chancer for hedeanfald, mega grådture(som i øvrigt også er skide synd), at andre opdager man har gjort det og ringer til politiet....for det må man GERNE hvis et lille barn er efterladt uden opsyn..osv osv...
Lige så unødvendigt og tåbeligt som at køre uden barnet er spændt fast i bilen HELE tiden, bare fordi man jo lige skulle køre 500 meter:-)
Får det simpelthen skidt af at se den slags.
Og senest den historie i sommers med den tyske familie der tager på bakken mens deres 3 årige jo allivel lige snupper sig en lur i bieln....Ahmen altså. de skulle da have bøde str 10.000 kr for sådan en dumhed.
Og i badet??? jamen jeg går da ALDRIG fra mine små børn i badet, de har jo ikke en cjance for at klare sig når de er så små hvis de vælter eller lign.
Anmeld