at lade baby sidde i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Orkide86

Natasja sidder kun alene mens jeg hæver penge. ellers har jeg osse altid hende med ind om jeg så kun skal ha mælk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Diana...

MariaE skriver:

nej, bare 2 min væk og babyer kan blive kvalt i gylp eller andet og uden opsyn eller alarm kan manjo ikke høre hvis der er noget. Og så efterlader man jo heller ikke babyer i en bil offentligt nogen steder!!!

Har altid taget bølet med at gae ungerne med ind, ja, det er bøvl, men hvem har sagt det skla være nemt hele tiden:-)

Så nej, man kan ikke tillade sig at efterlade en baby eller et barn alene noget offentligt sted, man må sgu lige tage sig sammen og være sig sit ansvar klart.

Og nej, at holde inde i dp,ens gårdsplads er knap offenligt, men større parkerings steder og tanker og lign, nej tak.

Anmeld

8. september 2010

Diana...

Vilio skriver:

Jeg må indrømme at jeg undrer mig over det der med at slæbe feks barnevogn med ind ALLE steder så andre ikke kan være der...synes faktisk vi er ved at være for hysteriske,,..

Hvad så med indkøbsvogne? De fleste der har barnevogne med ind lægger bare de ting de skal have i den og det vel det samme. 

Det kan jeg virkelig ikke forstå folk kan være hys over det da det mest naturlige at have sit barn med i barnevogn rundt! 

Anmeld

8. september 2010

Dansker I Holland

MariaE skriver:

nej, bare 2 min væk og babyer kan blive kvalt i gylp eller andet og uden opsyn eller alarm kan manjo ikke høre hvis der er noget. Og så efterlader man jo heller ikke babyer i en bil offentligt nogen steder!!!

Har altid taget bølet med at gae ungerne med ind, ja, det er bøvl, men hvem har sagt det skla være nemt hele tiden:-)

Så nej, man kan ikke tillade sig at efterlade en baby eller et barn alene noget offentligt sted, man må sgu lige tage sig sammen og være sig sit ansvar klart.

Og nej, at holde inde i dp,ens gårdsplads er knap offenligt, men større parkerings steder og tanker og lign, nej tak.

Helt enig Og de folk som synes det bøvl med barnevogne med over alt, de kan da ikke være særligt ansvarlige. Og nu snakker jeg ikke om folk HERINDE fra Vil ikke punkes, jeg siger bare MIN mening

Knus Sussie 30+2

Anmeld

8. september 2010

slettet_7530

1. Babyer kan ikke blive kvalt i deres eget gylp det er en skrøne, de har simpelthen en refleks der gør at det er fysisk umuligt

2. Så lader mødre ved deres fulde fem heller ikke babyer være alene med så små ting de blive kvalt i.

3. så taler vi jo ikke om storindkøb i Bilka men om at hente et blad inde i en kiosk eller et brød i bageren, hvor du står og kigger på barnet og kan have øjenkontakt igennem ruden, det tager længere tid at mokke sin vogn ind i de små specialforretninger end det gør at foretage sit indkøb.

Anmeld

8. september 2010

Diana...

albertesmor skriver:

1. Babyer kan ikke blive kvalt i deres eget gylp det er en skrøne, de har simpelthen en refleks der gør at det er fysisk umuligt

2. Så lader mødre ved deres fulde fem heller ikke babyer være alene med så små ting de blive kvalt i.

3. så taler vi jo ikke om storindkøb i Bilka men om at hente et blad inde i en kiosk eller et brød i bageren, hvor du står og kigger på barnet og kan have øjenkontakt igennem ruden, det tager længere tid at mokke sin vogn ind i de små specialforretninger end det gør at foretage sit indkøb.

Det handler da om generelt der står handle osv. Så det omhandler jo alt. 

Anmeld

8. september 2010

Muffinmus

albertesmor skriver:

meget muligt det er en skrøne, men min venindes kusines baby blev sgu alligevel kvalt i sin barnevogn pga gylp...og nej, der var desværre ingen alarm derude og ingen høre noget som helts, blev først opdaget 2 timer efter ca.

DEt er godt nok over 7 år siden, men derfor kan andre babyer jo sørme godt blive kvalt uden opsyn.

Men lige meget, synes stadig ikke man efterlader babyer alene i biler!

Anmeld

8. september 2010

slettet_7530

Det handler da om generelt der står handle osv. Så det omhandler jo alt. 

Nu tror jeg altså ikke på at der er nogle der decideret HANDLER imens deres unger sidder i bilen, og dog  jeg har da egentligt godt observeret et par gange at der sad sovende børn i en bil imens forældrene var inde i brugsen og handle hvor jeg har tænkt mit, jeg gik egentligt bare udfra at det var ind til bageren eller ind i kiosken

Anmeld

8. september 2010

slettet_7530

MariaE skriver:

meget muligt det er en skrøne, men min venindes kusines baby blev sgu alligevel kvalt i sin barnevogn pga gylp...og nej, der var desværre ingen alarm derude og ingen høre noget som helts, blev først opdaget 2 timer efter ca.

DEt er godt nok over 7 år siden, men derfor kan andre babyer jo sørme godt blive kvalt uden opsyn.

Nu ved jeg ikke hvor du bor men her hvor jeg bor kan jeg lige gå ind i bageren imens mit barn sidder og kigger på mig så muligheden for at hun ville blive kvalt er ca ligeså stor som hvis jeg havde hende med ind det ville bare tage 7 gange så lang tid at købe mit brød ved at tage hende med ind som ved at stå og fjolle med hendee igennem butiksvinduet

Anmeld

8. september 2010

DK

Hvor skrækkeligt for din veninde! Alles værste mareridt.

Hvad gør du så om natten f.eks? Er dit barn under konstant overvågning 24/7?? Altså vi kan jo ikke holde vores børn under opsyn uafbrudt! Altså skal du ikke også sove? Eller i bad? Eller andet, hvor du har vendt ansigtet den anden vej?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.