quar20 skriver:
Nej gud hvor skrækkeligt...!!
Jeg sidder her og blir faktisk helt rasende, men også mega ked af det på drengens vejne..!!
Hvordan i hele hule helved kan man få sig selv til at efterlade sit barn UANSET alder i bilen på bilkas pakeringsplads, i hede..!!
Er i chok..!!
Drengen blev flået ud af hans mor - sat på den varme bagklap og fik hevet alt tøj af.
Han sagde slet intet - græd heller ikke - sad blot helt stille.
Men med et blik der sagde mere end ord. Helt klart han følte sig 'glemt' og et brud på tillid i at 'mor og far er der for mig - altid'
Tør slet ikke tænke de tanker han har tænk - hvor længe han råbt om hjælp uden nogen der reagered.
Havde mest lyst til give ham et kæmp kram og skælde hans forældre ud.
Sidder selv med dreng der ved han blot skal spørge om hjælp så hjælper vi/jeg ham. At det er bedre at bede om hjælp end at gå amok. Han ved vi/jeg er der og altid vil hjælp ham. Så istedet for at blive sur og få et flip - kommer han hen med der driller og kan sige; mor hjælp mig - sider fast. Han kan dog godt nå at kaste det i jorden men i samme sek kan man se han tænker - samler det op og kommer hen og får hjælp. Den hurtige er dog; mor kom her! det driller - hjælpe mig.
Anmeld