tilbage igen!! Mangler jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

bagger26

sophieamalia skriver:

når ja, okay super idé.. det må jeg kigge efter inde i byen. TAK

Det kan i hvertfald redde meget..

På billedet er resultatet, det eneste der ikke tog imod farve, var den hvide sytråd rundt i kanten...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

CiSo

bagger26 skriver:

Det kan i hvertfald redde meget..

På billedet er resultatet, det eneste der ikke tog imod farve, var den hvide sytråd rundt i kanten...

ja, den er da blevet lækker... men sy tråden ser man ikke alligevel. (-:

Anmeld

31. august 2010

bagger26

sophieamalia skriver:

ja, den er da blevet lækker... men sy tråden ser man ikke alligevel. (-:

Syntes i hvert fald det er en god løsning, så kan noget af tøjet måske "reddes"..

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

bagger26 skriver:

Syntes i hvert fald det er en god løsning, så kan noget af tøjet måske "reddes"..

Det er da bare super smart man kan gøre det sådan. (:

Og sikke dog et vidunderligt billede. (:

Anmeld

31. august 2010

bagger26

BabyMus skriver:

Det er da bare super smart man kan gøre det sådan. (:

Og sikke dog et vidunderligt billede. (:

Tak..

Ja super smart, og så kan man også få klude i andre farver end de traditionelle lyseblå og lyserøde, uden at give en bondegård for dem.. Se det er smart hehe..

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

bagger26 skriver:

Tak..

Ja super smart, og så kan man også få klude i andre farver end de traditionelle lyseblå og lyserøde, uden at give en bondegård for dem.. Se det er smart hehe..

Smart smart smart

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

sophieamalia skriver:

nej det behøver bestemt ikke at være med m, jeg har ikke noget specielt bogstav det skal være med, så jeg tager imod alle forslag med åbne arme! og tak for hjælpen!

Okay, jamen så må man jo tænkte videre. (:

Er der nogen bestemt stil du er til, altså med navnet?

Nu er Mynthe jo ikke et helt almindeligt navn. Jeg synes det er rigtig fint og sødt, ikke noget der. Men nok ikke lige det man hører mest af. Bare for lige at høre hvilken stil det skal være i. (:

Men igen, kan jo kun anbefale www.navnesnak.dk - for tøserne er rigtig gode til det med at finde gode navne - og jeg har allerede sat dem i gang. (;

Anmeld

31. august 2010

CiSo

BabyMus skriver:

Okay, jamen så må man jo tænkte videre. (:

Er der nogen bestemt stil du er til, altså med navnet?

Nu er Mynthe jo ikke et helt almindeligt navn. Jeg synes det er rigtig fint og sødt, ikke noget der. Men nok ikke lige det man hører mest af. Bare for lige at høre hvilken stil det skal være i. (:

Men igen, kan jo kun anbefale www.navnesnak.dk - for tøserne er rigtig gode til det med at finde gode navne - og jeg har allerede sat dem i gang. (;

ja, jeg kan rigtig godt lide specille navne, men er også til de helt normale navne..

- jamen der er jo ingen grund til jeg sætter dem igang, når du allerede har gjort det..

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

sophieamalia skriver:

ja, jeg kan rigtig godt lide specille navne, men er også til de helt normale navne..

- jamen der er jo ingen grund til jeg sætter dem igang, når du allerede har gjort det..

Okay, jamen så må vi håbe det bliver noget rigtig godt. (:

Er der nogen af dem jeg har skrevet med M som du synes om? Og har du slet ingen drenge navne i tankerne / på en liste selv?

Igen bare for at finde ud af hvor vi skal hen af. (:

Anmeld

31. august 2010

CiSo

BabyMus skriver:

Okay, jamen så må vi håbe det bliver noget rigtig godt. (:

Er der nogen af dem jeg har skrevet med M som du synes om? Og har du slet ingen drenge navne i tankerne / på en liste selv?

Igen bare for at finde ud af hvor vi skal hen af. (:

jeg er ikke rigtig til de andre navne.. har en liste jeg lavede for et stykke tid siden..

Villads  kan jeg rigtig godt lide

Liam.

Elias.

Oskar.

Oliver. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.