tilbage igen!! Mangler jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Sommerfuglelarven

Lad være med at farve tøjet, du vil alligevel ikke komme til at bruge det, da det stadig vil være for piget! Byt det du kan, behold det der er neutralt, og sælg resten - du vil selvfølgelig miste nogle penge på det, men det er bedre at sælge det nu, og så købe noget drengetøj.

Og så vil jeg sige det igen - selvom det ikke hjælper dig nu - stol ALDRIG på en scanning, kun hvis de er 100% sikre ved en 3D scanning, og I selv kan se kønsdelen. Det sker desværre ALT for ofte at de tager fejl, og det er rigtig surt når man så farer ud og køber ind til det forkerte køn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

CiSo

Sommerfuglelarven skriver:

Lad være med at farve tøjet, du vil alligevel ikke komme til at bruge det, da det stadig vil være for piget! Byt det du kan, behold det der er neutralt, og sælg resten - du vil selvfølgelig miste nogle penge på det, men det er bedre at sælge det nu, og så købe noget drengetøj.

Og så vil jeg sige det igen - selvom det ikke hjælper dig nu - stol ALDRIG på en scanning, kun hvis de er 100% sikre ved en 3D scanning, og I selv kan se kønsdelen. Det sker desværre ALT for ofte at de tager fejl, og det er rigtig surt når man så farer ud og køber ind til det forkerte køn!

god idé.. jeg tror også jeg sælger det, når jeg lige får vendt det hele i hovedet..

og ja, jeg har fundet ud af nu, at man ikke skal stole på de scanninger, mine næste børn bliver i neutrale farver!!!! 

Anmeld

30. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

sophieamalia skriver:

Jeg er tilbage igen, da jeg idag har fået et kæmpe chok som jeg bliver nød til og hører om nogle har prøvet ud over mig, og hvad de så gjorde!!!! ( hvis der er nogle der kan huske mig)

Jeg har jo efterhånden alt klar til min prinsesse, lyserødt det hele (næsten ihvertfald).. 

Idag har jeg været til 3D/4D scanning, hvilken oplevelse.. Tror i sørme da ikke at hende der scanner mig pludselig får store øjne, kigger på mig og siger.. "JA HER ER DER EN TISSEMAND!!" WHAT? Jamen jamen.... jeg skulle jo have en pige???????????

nu kan jeg slet ikke falde ned igen, og ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre, kan jeg nu nå det hele ogogogog?????????

derfor besluttede jeg at se om jeg kunne få nogle gode råd herinde fra? HJÆLP!

den skal godt nok lige sluges.. nu skal jeg jo være mor til en dreng?  

Sophie.. håber i kunne finde rundt i alt det rod..

Velkommen tilbage! Kan godt huske dig - synes det var synd du smuttede. Men håber da du bliver hængende.

Sikken en overraskelse at få. Der er godt nok ikke længe til at få styr på det hele, men som mange af de andre skriver, så behold det neutral, farve det som kan gå an uden stadig at være for piget, og sælg/byt resten.

Hvor er det vildt, at det er en dreng, hehe. Og ja, hvad mon sønnike skal hedde??

Knus

Anmeld

30. august 2010

Chalala85

sophieamalia skriver:

ja nemlig.. nu kan jeg jo heller ikke kalde ham Mynthe mere altså!!! Hvad skal drengen dog hedde?????? 

hehe hvad med en drenge navn med M måske nu du valgte Mynthe? hihi du må have gang i hjernecellerne og finde det helt perfekte navn til ham

Anmeld

30. august 2010

Shibby

Har ikk selv prøvet det,men et vennepar har. De pralede med at de fik "den rigtigt" i første hug . (de ville helst ha en datter),de viste mig og niko alt det flootte lyserøde osv. Men men..så kom hun til 3d scanning og vupti..der var sgu en tap! Farvel til amalie og hej til mathias! haha..wierd..

Mynthe..det er sgu eller sså smukt.. Myntebolche..hehe..hvad med maltboche..Malte??  Sælg det du har købt,køb noget nyt,andet er der sgu ikk at gøre

Anmeld

30. august 2010

CiSo

tak for jeres svar, jeg kan helt sikkert bruge det til noget!!!!

ja navnet, det ved jeg virkelig ikke hvad det skal være??? nogle forslag?

Anmeld

30. august 2010

<3

Mja det sker jo, og oftere end man tror Herregud så er det ikke værre. Sælg det som du har også køb noget andet for de penge Og jo lyserødt undertøj har ingen dreng taget skade af

Tillykke med snarlige søn

Anmeld

30. august 2010

Fru Dinesen

Hvor vildt .... Men stort tillykkeee med supermanden. 

Holder med Shippy, Malte kunne da være et rigtig godt mandfolke navn.

måå være såå vildt og stå i lige nu

Knussss Linda 19+1 der håber på Alberte der inde ikke udvikler en tap  

Anmeld

30. august 2010

blomst84

sophieamalia skriver:

Ej hvor vildt  men tillykke med den lille dreng i stedet  bliver lige nødt til at spørge, var det til MD scanningen du fik af vide det var en pige eller ved en kønsscannning? Har nemlig selv fået af vide det er en pige jeg venter til kønsscanning, men til MD lå hun med krydsede ben.

Knus Sabrina 20+4  

Anmeld

30. august 2010

blomst84

sophieamalia skriver:

Ej hvor vildt  men tillykke med den lille dreng i stedet  bliver lige nødt til at spørge, var det til MD scanningen du fik af vide det var en pige eller ved en kønsscannning? Har nemlig selv fået af vide det er en pige jeg venter til kønsscanning, men til MD lå hun med krydsede ben.

Knus Sabrina 20+4  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.