tilbage igen!! Mangler jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Skytten0111

BabyMus skriver:

Okay, jamen så må vi håbe det bliver noget rigtig godt. (:

Er der nogen af dem jeg har skrevet med M som du synes om? Og har du slet ingen drenge navne i tankerne / på en liste selv?

Igen bare for at finde ud af hvor vi skal hen af. (:

Uha sikke et chok at få Men et mirakel er det nu uanset køn... Så stort tillykke med lillemanden..

Vil lige høre dig om en ting.

Da du var til scanningen hvor de oplyste at det var en pige, viste de dig så hvordan de kunne se at det var en pige? Eller sagde de det bare uden at vise hvad de så?

Jeg er i uge 35 og venter selv en pige (regner vi da i hvert fald med ) Og var til kønsscanning i uge 17. -Men det er laaangtid siden nu.. Og der kunne scannings jordemoderen se 3 streger (hviket hun sagde var det man kunne se på piger)

Og det er lidt derfor at jeg spørg dig, hvad du så? 

Eller nogen andre?

Ville simpelthen få sådan et chok hvis der dukkede en lille dreng frem om 5 ugers tid.. hehe..

Men så sent som i dag, var der en der spurgte mig om jeg ventede en dreng, Fordi min mave lignede en drenge-mave  Tihi.. Og jeg har SÅ MEGET lyserødt..

Knus Heidi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

BabyMus

sophieamalia skriver:

jeg er ikke rigtig til de andre navne.. har en liste jeg lavede for et stykke tid siden..

Villads  kan jeg rigtig godt lide

Liam.

Elias.

Oskar.

Oliver. 

Uhh det er lige navne for mig det der. (;

Er du til to navne?

For så kunne man jo begynde at sætte dem sammen, derved for man to med som man kan lide. (:

Liam Elias, Oskar Elias, Oliver Elias (er selv HELT solgt til Noam Elias)

Villads Oliver, Villads Elias

Jamen, der er jo simpelthen så mange måder at sætte dem sammen på. (:

Anmeld

31. august 2010

CiSo

Skytten0111 skriver:

Uha sikke et chok at få Men et mirakel er det nu uanset køn... Så stort tillykke med lillemanden..

Vil lige høre dig om en ting.

Da du var til scanningen hvor de oplyste at det var en pige, viste de dig så hvordan de kunne se at det var en pige? Eller sagde de det bare uden at vise hvad de så?

Jeg er i uge 35 og venter selv en pige (regner vi da i hvert fald med ) Og var til kønsscanning i uge 17. -Men det er laaangtid siden nu.. Og der kunne scannings jordemoderen se 3 streger (hviket hun sagde var det man kunne se på piger)

Og det er lidt derfor at jeg spørg dig, hvad du så? 

Eller nogen andre?

Ville simpelthen få sådan et chok hvis der dukkede en lille dreng frem om 5 ugers tid.. hehe..

Men så sent som i dag, var der en der spurgte mig om jeg ventede en dreng, Fordi min mave lignede en drenge-mave  Tihi.. Og jeg har SÅ MEGET lyserødt..

Knus Heidi..

Hun sagde at man kunne se det var en pige, og så viste hun mig det.. jeg syntes ikke rigtig jeg kunne se det så godt, og hun var heller ikke meget for at vise det.. altså hende der nu er en dreng..

men hende der scannede mig til en dreng, sagde at han måtte have gemt den..

Anmeld

31. august 2010

CiSo

BabyMus skriver:

Uhh det er lige navne for mig det der. (;

Er du til to navne?

For så kunne man jo begynde at sætte dem sammen, derved for man to med som man kan lide. (:

Liam Elias, Oskar Elias, Oliver Elias (er selv HELT solgt til Noam Elias)

Villads Oliver, Villads Elias

Jamen, der er jo simpelthen så mange måder at sætte dem sammen på. (:

når ja, det kunne man også... tænke tænke!

Anmeld

31. august 2010

Skytten0111

sophieamalia skriver:

Hun sagde at man kunne se det var en pige, og så viste hun mig det.. jeg syntes ikke rigtig jeg kunne se det så godt, og hun var heller ikke meget for at vise det.. altså hende der nu er en dreng..

men hende der scannede mig til en dreng, sagde at han måtte have gemt den..

Men hun nævnte intet om 3 "streger"...?

Anmeld

31. august 2010

CiSo

Skytten0111 skriver:

Men hun nævnte intet om 3 "streger"...?

åhh, det kan jeg sørme ikke huske.. men måske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.