tilbage igen!! Mangler jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

BabyMus

sophieamalia skriver:

tak for jeres svar, jeg kan helt sikkert bruge det til noget!!!!

ja navnet, det ved jeg virkelig ikke hvad det skal være??? nogle forslag?

Så er der:

Matheo
Miklas
Maks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Josesmor

Åhhh gud hvor træls

Jeg frygter også der kommer en dreng ud her... Fik at vide til scanningen at det 95% sikkert var en pige.. og det har jeg altså også satset lidt penge på med lyserødt og lyserødt.. Kan ikke klare tanken om at der kan komme en dreng ud.. Så vil han naturligvis blive elsket lige så højt som lillepigen..., men det er da svært at ændre ens tanker sådan lige pludseligt.. Godt du fik 3D scanningen.. Nu ved i da besked

Anmeld

31. august 2010

CiSo

BabyMus skriver:

Har sat tøserne på navnesnak.dk på sagen. (:

Du er velkommen til at tilmedle dig forummet selv hvis du har lyst.

Flere forslag med M:

Marco
Marius
Marc
Malvin
Morgan
Milo
Mads
Nu skrev jeg bare til dem at det skulle være med M, fordi flere herinde havde forslået det. Men behøver det være med M?
For så er jeg sikker på de kan finde mange flere gode. (:
Men igen, du er velkommen til at melde dig ind. (:

nej det behøver bestemt ikke at være med m, jeg har ikke noget specielt bogstav det skal være med, så jeg tager imod alle forslag med åbne arme! og tak for hjælpen!

Anmeld

31. august 2010

CiSo

tak for alle jeres svar, jeg kan ikke lige overskue at svare jer hver og en..

Jeg har får en kæmpe sæk drengetøj af en min moster kender (hun er dagplejemor).. og der skulle være lidt af hvert med hensyn til str... 

og så på fredag, bytter jeg det jeg kan.. og om lidt skal jeg til at sortere i tøjet altså sådan at jeg beholder alt neutralt... 

ellers så de lyserøde bodyer, regner jeg bare med at beholde, så må han få dem på, som sagt er der jo ikke nogle der har taget skade af det.. 

Men ja, det er så svært at vende sig til at jeg ikke skal være mor til en pige???? Men selvfølgelig elsker jeg min dreng ligeså højt!

Anmeld

31. august 2010

bagger26

sophieamalia skriver:

tak for alle jeres svar, jeg kan ikke lige overskue at svare jer hver og en..

Jeg har får en kæmpe sæk drengetøj af en min moster kender (hun er dagplejemor).. og der skulle være lidt af hvert med hensyn til str... 

og så på fredag, bytter jeg det jeg kan.. og om lidt skal jeg til at sortere i tøjet altså sådan at jeg beholder alt neutralt... 

ellers så de lyserøde bodyer, regner jeg bare med at beholde, så må han få dem på, som sagt er der jo ikke nogle der har taget skade af det.. 

Men ja, det er så svært at vende sig til at jeg ikke skal være mor til en pige???? Men selvfølgelig elsker jeg min dreng ligeså højt!

De lyserøde bodyer kan du nemt farve i maskinen, bare en farve fra matas til 60 kr.. Og så kan de blive drengefarvet...

Anmeld

31. august 2010

CiSo

bagger26 skriver:

De lyserøde bodyer kan du nemt farve i maskinen, bare en farve fra matas til 60 kr.. Og så kan de blive drengefarvet...

og de bliver ikke sådan misfarvet af det?? :-)

Anmeld

31. august 2010

bagger26

Det gælder også hvis du har købt lyserøde stofklude/nusseklude, de kan også farves nemt.. Det har jeg nemlig gjort med nogle lyseblå, de blev farvet mørkelilla...

Anmeld

31. august 2010

bagger26

sophieamalia skriver:

og de bliver ikke sådan misfarvet af det?? :-)

Overhovedet ikke, jeg har farvet nogle blåklude til lilla, du skal nok bare vælge en farve som er mørkere end den lyserøde, fx grøn eller blå.. Men mine klude blev helt ensfarvet, uden skjolder, pletter eller misfarvninger...

Anmeld

31. august 2010

CiSo

bagger26 skriver:

Overhovedet ikke, jeg har farvet nogle blåklude til lilla, du skal nok bare vælge en farve som er mørkere end den lyserøde, fx grøn eller blå.. Men mine klude blev helt ensfarvet, uden skjolder, pletter eller misfarvninger...

når ja, okay super idé.. det må jeg kigge efter inde i byen. TAK

Anmeld

31. august 2010

ZamanogDania

Ej jeg kan godt forstår du fik en CHOK!!
Det samme ville jeg får hvis jeg sku en dreng istedfor en pige, fordi alt det jeg havde var lyserød. Så jeg hørte så skrækkelige historier om at scaninger kan tager fejl. Hørte også fra nogle patienter(arbejdet som tandklinikass) at de troede de sku have en dreng, men fik en pige.
Så den dage hun blev født, det eneste jeg holdt øje med var dernede hahahahahha. Ved godt det lyder skørt, men altså alt er lyserød. Hendes møbler endda. Men gudskelov blev det en pige hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.