tilbage igen!! Mangler jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

sophieamalia skriver:

tak for jeres svar, jeg kan helt sikkert bruge det til noget!!!!

ja navnet, det ved jeg virkelig ikke hvad det skal være??? nogle forslag?

Skal det være med m?

Så er der jo

Milton

Milas

Morgan (som også kan være et pigenavn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

CiSo

blomst84 skriver:

Ej hvor vildt  men tillykke med den lille dreng i stedet  bliver lige nødt til at spørge, var det til MD scanningen du fik af vide det var en pige eller ved en kønsscannning? Har nemlig selv fået af vide det er en pige jeg venter til kønsscanning, men til MD lå hun med krydsede ben.

Knus Sabrina 20+4  

ja, det var til MD scanning jeg fik af vide det var en pige..

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

sophieamalia skriver:

Hvis man lige tænker på navne med M, så kommer de her frem til mig først.

Milas, Mikas, Micas, Malthe, Malte, Magnus, Magne, Mathias, Milan, Mingo, Mingus.. Hmm ja det var dem jeg lige kom i tanke om lige nu. Håber du finder et rigtig godt navn, når nu du ellers lige havde styr på pigenavnet. (:

Og forresten, TILLYKKE med drengen. (: Kan godt forså det var noget af en besked at få. Tænk engang, man tror man skal ha en pige. Og så er det bare lige pludselig en dreng. Vildt. (:

Anmeld

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ai altså - fnis... Jeg kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndende, over dit indlæg

MEN MEN MEN - Det er vel alle vores 'frygt' at det er den 'anden slags', når bebsen kommer ud, hvis man har fået kønnet atvide.

Så vil jeg da bare sige, at jeg syntes det er IMPONERENDE at du har det hele klart, når du kun er 23+ hehe... Jeg er 39+2 idag og hun skruer og skruer og jeg kan sikkert føde hvronår det skal være og puslebordet står usamlet inde i stuen og autostolen er på vej med posten og og og... Men jeg er da VED at have styr på sagerne...

Men mit bedste råd er at gå i panik, sms'e rundt til folk du kender også får du masser af baby-tøj, i drengefarver, som folk gerne vil af med også kan du slappe af igen bagefter hehe...

Anmeld

31. august 2010

Maddox

Zafir skriver:

Ai altså - fnis... Jeg kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndende, over dit indlæg

MEN MEN MEN - Det er vel alle vores 'frygt' at det er den 'anden slags', når bebsen kommer ud, hvis man har fået kønnet atvide.

Så vil jeg da bare sige, at jeg syntes det er IMPONERENDE at du har det hele klart, når du kun er 23+ hehe... Jeg er 39+2 idag og hun skruer og skruer og jeg kan sikkert føde hvronår det skal være og puslebordet står usamlet inde i stuen og autostolen er på vej med posten og og og... Men jeg er da VED at have styr på sagerne...

Men mit bedste råd er at gå i panik, sms'e rundt til folk du kender også får du masser af baby-tøj, i drengefarver, som folk gerne vil af med også kan du slappe af igen bagefter hehe...

Tænkte også lige at det da var i god tid at være SÅ klar.. men længere nede på siden skriver hun at hun er 32+5  (har sikkert bare ikke lige fået opdateret status)

Sophieamalia - Sikke da et chok det må have været  Men når det nu skulle være... er det da rarere at få det at vide nu, frem for til selve fødslen! Som de andre foreslår, så sælg alt det lyserøde du har købt, evt. herinde eller på trendsales. Og køb for pengene noget lyseblåt istedet

Og  STORT tillykke med din lille supermand!!!

Anmeld

31. august 2010

Moderator

Solajma skriver:

Tænkte også lige at det da var i god tid at være SÅ klar.. men længere nede på siden skriver hun at hun er 32+5  (har sikkert bare ikke lige fået opdateret status)

Nååeee...hihi... Det havde jeg ikke helt set Så forstår jeg det lidt bedre.

Og føler mig liiiiidt mindre som en sjuske dorthe hihi...

Anmeld

31. august 2010

Moderator

tillykke med drengen!

Jeg ville tage en dyb indåndigt og sige til mig selv at ingen babydrenge har taget skade af at have lidt lyserødt tøj på!? Jeg går ud fra at du ikke har købt tøj til flere år til "hende", så det er jo begrænset hvor længe det lyserøde tøj egentlig er til?

Men jo.. byt det du kan, farv det du kan og sælg det du kan! Men lad være med at panikke! Laura har også haft blåt på og hun er skam stadig en pige

Tror vi skal passe på med at være aaaalt for farveforskrækkede...

Og så husk lige: Kun rigtige mænd kan bære lyserødt! Det er en god start på livet for ham!

Endnu et stort tillykke!

Anmeld

31. august 2010

Maise

tillykke og puha, nå men når han kommer ud er du bare lykkelig uanset. jeg foreslår Arthur. eller Anton

Anmeld

31. august 2010

Pia.

Man skal virkelig ikke stole på de scanninger - før end det er en 3D scanning... Men hvem gør ikke det..

Først tillykke med den lille dreng i maven...

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at sælge alt det lyserøde og så købe blåt... væk med alle tøsefarverne og ind med noget nyt... det er jo helt nyt det  hele og aldrig brugt så du kan uden tvivl sælge det på dba.dk eller aflevere en del tilbage i butikken (hvis der selvfølgelig er mærke på)

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

sophieamalia skriver:

Har sat tøserne på navnesnak.dk på sagen. (:

Du er velkommen til at tilmedle dig forummet selv hvis du har lyst.

Flere forslag med M:

Marco
Marius
Marc
Malvin
Morgan
Milo
Mads
Nu skrev jeg bare til dem at det skulle være med M, fordi flere herinde havde forslået det. Men behøver det være med M?
For så er jeg sikker på de kan finde mange flere gode. (:
Men igen, du er velkommen til at melde dig ind. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.