tilbage igen!! Mangler jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.636 visninger
55 svar
0 synes godt om
30. august 2010

CiSo

Jeg er tilbage igen, da jeg idag har fået et kæmpe chok som jeg bliver nød til og hører om nogle har prøvet ud over mig, og hvad de så gjorde!!!! ( hvis der er nogle der kan huske mig)

Jeg har jo efterhånden alt klar til min prinsesse, lyserødt det hele (næsten ihvertfald).. 

Idag har jeg været til 3D/4D scanning, hvilken oplevelse.. Tror i sørme da ikke at hende der scanner mig pludselig får store øjne, kigger på mig og siger.. "JA HER ER DER EN TISSEMAND!!" WHAT? Jamen jamen.... jeg skulle jo have en pige???????????

nu kan jeg slet ikke falde ned igen, og ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre, kan jeg nu nå det hele ogogogog?????????

derfor besluttede jeg at se om jeg kunne få nogle gode råd herinde fra? HJÆLP!

den skal godt nok lige sluges.. nu skal jeg jo være mor til en dreng?  

Sophie.. håber i kunne finde rundt i alt det rod..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

eliasogmor

sophieamalia skriver:

Jeg er tilbage igen, da jeg idag har fået et kæmpe chok som jeg bliver nød til og hører om nogle har prøvet ud over mig, og hvad de så gjorde!!!! ( hvis der er nogle der kan huske mig)

Jeg har jo efterhånden alt klar til min prinsesse, lyserødt det hele (næsten ihvertfald).. 

Idag har jeg været til 3D/4D scanning, hvilken oplevelse.. Tror i sørme da ikke at hende der scanner mig pludselig får store øjne, kigger på mig og siger.. "JA HER ER DER EN TISSEMAND!!" WHAT? Jamen jamen.... jeg skulle jo have en pige???????????

nu kan jeg slet ikke falde ned igen, og ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre, kan jeg nu nå det hele ogogogog?????????

derfor besluttede jeg at se om jeg kunne få nogle gode råd herinde fra? HJÆLP!

den skal godt nok lige sluges.. nu skal jeg jo være mor til en dreng?  

Sophie.. håber i kunne finde rundt i alt det rod..

har du pakket alt det lyserøde ud.....??? ellers må du farve det.....tillykke med den lille dreng....

Anmeld

30. august 2010

CiSo

eliasogmor skriver:

har du pakket alt det lyserøde ud.....??? ellers må du farve det.....tillykke med den lille dreng....

altså alt tøjet er vasket og lagt i kommoden...  men nogle af tingene kan jeg selvfølgelig godt bytte..  Og mange tak!

Anmeld

30. august 2010

Laulund87

Ej hvor vildt! Hehe. Tillykke med drengen og velkommen tilbage

Anmeld

30. august 2010

mariamiss6

Uha byt så meget af det lyserøde du kan komme til....

Og resten kan nok gøres blåt med en hjemmefarvning til maskinen....

I matas med dig

Og tillykke med sønnemanden

Anmeld

30. august 2010

Koen.

Ejjj.. men KÆMPE tillykke med en lille dreng nu Det er derfor de på sygehuset siger de ikke vil hænges op på det, da der kan være en smutter

Men ja, kan noget ikke byttes eller?

Anmeld

30. august 2010

sarahb

ej hvor vildt, det må være så mærkeligt at vænne sig til tanken også... Vildt nok...

Jamen farv det tøj og stofbleer osv som du kan, ellers kan du sagtens sælge det.. Og så igang med drengetøjet, men ja hvor stressende og DYRT..

Anmeld

30. august 2010

CiSo

ja det er så stressende og ja dyrt også!! og havde lige glemt at fortælle at jeg altså er 32+5 idag, så tiden er der heller ikke meget af.. 

lige nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre, og overvejer at give ham lyserødt tøj på. (det sker selvfølgelig ikke).. men jeg må have en snak med min kære mor..

men tak tak tak.. tanken er rigtig svær!

Anmeld

30. august 2010

Chalala85

Ej hvor vildt. så skal Mynthe jo have et andet navn Farv det du kan og byt det du kan. Det skal nok gå det hele selvom det ikke lige var det du havde regnet med

Anmeld

30. august 2010

CiSo

Chalala85 skriver:

Ej hvor vildt. så skal Mynthe jo have et andet navn Farv det du kan og byt det du kan. Det skal nok gå det hele selvom det ikke lige var det du havde regnet med

ja nemlig.. nu kan jeg jo heller ikke kalde ham Mynthe mere altså!!! Hvad skal drengen dog hedde?????? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.