hvorfor køber I dyrt baby/børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Ååååh den skide kat Jeg HADER den møgkat!!! Da vi troede Jonte var en pige instruerede jeg alle bedster i at Hello Kitty var no go!!!!

Hvad kan den overhovedet? Det er da ikke en rigtig tegneseriefigur, vel? Har aldrig set den i TV ihvertfald...

Rosa - tydeligvis med et slemt grudge mod en uskyldig lille missekat

nej jeg er mere til barbapapa de er søde nok.. men nok heller ik ret lang tid endnu. hehe  

ja jonte var en pige haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

nej jeg er mere til barbapapa de er søde nok.. men nok heller ik ret lang tid endnu. hehe  

ja jonte var en pige haha

Hihi, ja han var Cajsa Olivia de første 5 måneder Skørt - billedet fra NF er stadig et billede af den datter vi aldrig fik Barbapapa har jeg overhovedet intet forhod til, har aldrig set det i TV som barn.. Men farvestrålende er det da

Anmeld

16. august 2010

lisbethita

linselouise skriver:

Fordi jeg synes det har de pæneste print og farver. Synes ofte at det "billige" tøj er lidt kedeligt at se på, jeg kan rigtig godt lide det farvestrålende tøj og de sjove print

Jeg køber det meste af hans tøj brugt, så bruger såmænd ikke flere penge på tøj end dem der køber de billige mærker

Nemlig  Køber også noget brugt og andet på udsalg ;-) Elsker kvaliteten...

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Hihi, ja han var Cajsa Olivia de første 5 måneder Skørt - billedet fra NF er stadig et billede af den datter vi aldrig fik Barbapapa har jeg overhovedet intet forhod til, har aldrig set det i TV som barn.. Men farvestrålende er det da

ja DET kan jeg godt huske også da I fik af vide det blev en dreng hehe... det var nu liiidt sjovt, for os andre, nok ik for jer...

Mon ik I nok skal få en pige engang?? om ik andet, så når jonte og evt. bror får damer på besøg.

Anmeld

16. august 2010

Moderator

ja DET kan jeg godt huske også da I fik af vide det blev en dreng hehe... det var nu liiidt sjovt, for os andre, nok ik for jer...

Mon ik I nok skal få en pige engang?? om ik andet, så når jonte og evt. bror får damer på besøg.

Nææh ellers tak - jeg tror vi stopper her og nøjes med det pragteksemplar vi har Ihvertfald hvis jeg får min vilje

Men det var sgu ret sjovt!!! Det synes vi også selv, selvom det lige skulle sluges...

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Nææh ellers tak - jeg tror vi stopper her og nøjes med det pragteksemplar vi har Ihvertfald hvis jeg får min vilje

Men det var sgu ret sjovt!!! Det synes vi også selv, selvom det lige skulle sluges...

har du ikke lyst til flere børn??

Anmeld

16. august 2010

Laulund87

Rosa skriver:

Jeg er lige lidt nysgerrig, fik i af vide det var en pige?

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Laulund87 skriver:

Jeg er lige lidt nysgerrig, fik i af vide det var en pige?

Ja til NF sagde overlægen på scanningsklinikken (efter vi pressede lidt på og lovede ikke at sige det til nogen) at det så absolut lignede en pige drinde og han var 99% sikker, så tillykke... Men så til MD sagde damen at jeg hellere måtte holde op med at kalde min søn for en pige

Anmeld

16. august 2010

tinasmor

Jeg vil give trådstarter helt ret mth ikke at købe det når de er helt små. Jeg blev virkelig nærrig når jeg vidset, at hun efter 10 gange aldrig ville kunne passe det mere. Men da hun nåede 1 år og kunne passe det længere tid (hvis man købte lidt større) ja så køber jeg gerne nogle lækre mærker på udsalg. Og egentlig har jeg fundet ud af, at alt det billigere (som jeg har mest af) faktisk tit ikke kan betale sig, fordi 1) jeg elsker det andet mere, så hun får det mest på da hun ser så flot ud i stærke farver og ikke babylyserrød som alt åbenbart bare skal være andre steder, 2) det bliver ofte for småt og forvasket efter et stykke tid. Så faktisk har jeg aftalt med mig selv, hellere lidt men godt ( efter hvad jeg mere er godt og lækkert materialle, desig) Jeg kunne dog aldrig finde på at give fuld pris, så som 300 kr eller lign for en lille bluse. Nej, der sætter jeg alligevel grænsen. Men på tilbud synes jeg 150 kr er ok (min personlige grænse) Så kan det godt være man kan få 3 trøjer fra Føtex i stedet, men som sagt så vil jeg hellere have det andet, da jeg bare føler at hun kan bevæge sig bedre og det holder godt.

Jeg har haft tøj (købt en smule for stort) som har kunne passe i 1 år (fra et til to år) det var nogle som da hun var 1 år var som en lille kjole (med gemasher under) og 2 år, så blev det så en bluse

Anmeld

16. august 2010

Moderator

BlyViol skriver:

har du ikke lyst til flere børn??

Nej, jeg er fuldt tilfreds med bare at være os 3 Vi har så mange børnefamilier tæt på os at han ikke kommer til at mangle børn, og jeg var ikke pjattet med at være gravid, selvom det bestemt var hyggeligt nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.