Jeg vil give trådstarter helt ret mth ikke at købe det når de er helt små. Jeg blev virkelig nærrig når jeg vidset, at hun efter 10 gange aldrig ville kunne passe det mere. Men da hun nåede 1 år og kunne passe det længere tid (hvis man købte lidt større) ja så køber jeg gerne nogle lækre mærker på udsalg. Og egentlig har jeg fundet ud af, at alt det billigere (som jeg har mest af) faktisk tit ikke kan betale sig, fordi 1) jeg elsker det andet mere, så hun får det mest på da hun ser så flot ud i stærke farver og ikke babylyserrød som alt åbenbart bare skal være andre steder, 2) det bliver ofte for småt og forvasket efter et stykke tid. Så faktisk har jeg aftalt med mig selv, hellere lidt men godt ( efter hvad jeg mere er godt og lækkert materialle, desig) Jeg kunne dog aldrig finde på at give fuld pris, så som 300 kr eller lign for en lille bluse. Nej, der sætter jeg alligevel grænsen. Men på tilbud synes jeg 150 kr er ok (min personlige grænse) Så kan det godt være man kan få 3 trøjer fra Føtex i stedet, men som sagt så vil jeg hellere have det andet, da jeg bare føler at hun kan bevæge sig bedre og det holder godt.
Jeg har haft tøj (købt en smule for stort) som har kunne passe i 1 år (fra et til to år) det var nogle som da hun var 1 år var som en lille kjole (med gemasher under) og 2 år, så blev det så en bluse
Anmeld