hvorfor køber I dyrt baby/børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

slettet_7530

Uha jeg synes efterhånden der er en ny tråd om det her emne hver eneste uge

I starten købte jeg det fordi det sad bedst på min meget slanke pige, nu køber jeg det fordi jeg synes det er fedt og fordi jeg har råd til det, kvaliteten er bedre pasformen er bedre farverne holder bedre og Katvig som er min yndling bliver lavet på den mest miljøhensigtsmæssige måde og det er en ting jeg vejer meget i mine indkøb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Laulund87

Rosa skriver:

Ja til NF sagde overlægen på scanningsklinikken (efter vi pressede lidt på og lovede ikke at sige det til nogen) at det så absolut lignede en pige drinde og han var 99% sikker, så tillykke... Men så til MD sagde damen at jeg hellere måtte holde op med at kalde min søn for en pige

Okay hvor sjovt 

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Okay hvor sjovt 

På vejen til MD snakkede vi om at det nu var lidt trist at vi allerede kendte kønnet for så var der jo ikke flere overraskelser tilbage

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Nej, jeg er fuldt tilfreds med bare at være os 3 Vi har så mange børnefamilier tæt på os at han ikke kommer til at mangle børn, og jeg var ikke pjattet med at være gravid, selvom det bestemt var hyggeligt nok.

samme her, men jeg er også enebarm - kæresten er absolut ikke enig

Anmeld

16. august 2010

Moderator

BlyViol skriver:

samme her, men jeg er også enebarm - kæresten er absolut ikke enig

Neeej, Svenskefanden har heller ikke givet mig fred endnu, men altså - jeg skal da heller ikke være for stolt til at ombestemme mig hvis jeg en dag skulle få lyst til en til... Jeg har bare aldrig forestillet mig mere end en, og har stadig ikke behov for at skulle hele møllen igennem igen. Til gengæld gad jeg godt at få lov at føde igen - det var så fedt!!!

Anmeld

16. august 2010

Laulund87

Rosa skriver:

På vejen til MD snakkede vi om at det nu var lidt trist at vi allerede kendte kønnet for så var der jo ikke flere overraskelser tilbage

Det må man så sige der var Men i er vel heller ikke skuffede?

Nåede i egentlig at købe ting til jeres "pige" så?

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Det må man så sige der var Men i er vel heller ikke skuffede?

Nåede i egentlig at købe ting til jeres "pige" så?

Ork ja - så det måtte byttes Min mor valgte så at købe to fine strikkede kjoler som vi havde købt på julemessen i Ridehuset til sin veninde. Men i sidste uge fortalte hun mig så at hu havde gemt den ene til når vi skulle have en pige Skøre kvindemenneske!!!

Niklas var en anelse skuffet - det føltes jo lidt som om vi mistede den datter vi havde gået og snakket med i flere måneder, og i stedet skulle starte forfra med en søn vi ikke kendte - men det fortog sig efter en uges tid

Anmeld

16. august 2010

Laulund87

Rosa skriver:

Ork ja - så det måtte byttes Min mor valgte så at købe to fine strikkede kjoler som vi havde købt på julemessen i Ridehuset til sin veninde. Men i sidste uge fortalte hun mig så at hu havde gemt den ene til når vi skulle have en pige Skøre kvindemenneske!!!

Ja så ved i ligesom hvad hun regner med

Godt i kunne bytte pigetøjet

Anmeld

16. august 2010

3xM

jeg gør pga udseende og kvalitet...

er ikke så god til det ALLE har...men det behøver nu ikke være dyrt at købe ordinært hvis man gider bruge 3 timer på nettet

men mon ikke det kommer af sig selv når alle i skolen f.eks har converse sko så tror jeg ikke jeg for ham i noget andet bare fordi mor syntes de er fede, så skal det vel være converse...

gav det mening ??

tror det ved skolebørn afhænger af hvad de andre mixer

Anmeld

16. august 2010

Miamaja

Altsaa jeg taenker saadan paa det: Det er i en kort periode af mit barns liv hvor jeg kan faa lov at bestemme hvad han skal have paa, saa det nyder jeg ved at kobe toj jeg kan lide og som jeg synes er laekkert - uanset om det er billigt eller dyrt.

Jeg kan godt lide at kobe toj i den dyre ende hvis det er noget flot og kvaliteten er i top, ogsaa hvis det er noget jeg vil gemme paa f.eks minde ting eller arvesager, saa det holder sig og ligner ikke bare en forvasket gammel klud.

Saa hermed vil jeg bakke op omkring at kobe laekkert og dyrt til babyerne uden daarlig samvittighed, man er kun lille bitte en gang i livet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.