hvorfor køber I dyrt baby/børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

TbCp

Jeg køber rigtig meget af mærketøjet, fordi jeg synes det er lækkert, har fede prints osv...

MEN... jeg køber stort set alt brugt så jeg får det ofte til ingen penge! Derfor køber jeg det... jeg ville aldrig gå ud og give flere 100 kr for en bluse som kunne risikere at være grim og plettet efter en dag i børnehaven...
Tøjet skal være til at lege i uden at Liva skal være bange for skældud hvis hun kommer hjem med pletter på tøjet, huller på knæene osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

karinajuul

Vi køber heller ikke dyre børnetøj.

Meget har vi arvet fra min storesøster eller venner, og de få mærkevare vi har, har vi købt brugt.

kram fra mig

Anmeld

17. august 2010

DKA

Jeg køber brugt "dyrt børnetøj" fordi det oftest kan sælges til nogenlunde det samme som jeg har givet for det

Anmeld

17. august 2010

Lulle25

Jeg køber dyrt børnetøj til mine børn fordi jeg synes det har en bedre kvalitet end hogm eller andre billige mærker. Jeg synes pasformen er bedre og det holder i maskinen og ja så synes jeg bare det er fedt

Anmeld

15. november 2011

Berit P

Faldt lige over denne tråd Vi har også et meget blandet forhold til det med dyrt og billigt tøj - til Sebastian fik vi ved fødslen noget dyrt tøj af familien som han jo voksede fra i løbet af ingen tid så det er lidt spild. Men nu hvor han er knapt 2 år så kan han passe tøjet lidt længere og så synes jeg ikke det gør så meget - bodyer osv køber jeg for det meste i HM men bluser og bukser må gerne være lidt bedre kvalitet (efter at han begyndte at gå - Nøj han sled hul på mange bukser da han moslede rundt på knæerne - så er det godt at HM har billige joggingbukser hihi) som altså bare holder farve og form længere. Så jeg syntes godt man kan mixe det lidt dyrt og billigt - det gør jeg også til mig selv.  Har lige købt et par bukser og en bluse i ralph lawren på littlemonkey.dk hvor jeg faktisk syntes prisen er billig i forhold til mange butikker - sebastian er så sej i hans nye sæt

Anmeld

15. november 2011

PsychedeliC

Jeg giver min søn det tøj på som jeg synes er fedt. Han har et sort Adidas sæt med neon farver på og nogle andre ting og jeg har købt det fordi jeg synes han ser rigtig got ud i det . Han har også genbrugstøj og det er købt fordi det er pænt

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

MAJ*MOR skriver:

Personligt ejer jeg ikke dyrt børnetøj da jeg synes det er total spild af penge, da de ik kan bruge det særlig længe - men derfor er det jo ikke forkert at nogen har meget dyrt børnetøj..

Men hvorfor, kunne jeg godt tænke mig at vide??

Selv køber jeg udelukkende h&m, nameit, fixoni og newborn

Jeg har aldrig selv købt dyrt børnetøj..jeg synes ligesom du, at det er spild af penge.

Så jeg har købt mit i fx H&M, Bilka, Tøj og Sko, Kvickly, Føtex, samt genbrugen.
hvis jeg endeligt har haft noget af det dyrere, så er det noget, der er givet som gave.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.