hvorfor køber I dyrt baby/børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.686 visninger
66 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Vidunderligeunger

Personligt ejer jeg ikke dyrt børnetøj da jeg synes det er total spild af penge, da de ik kan bruge det særlig længe - men derfor er det jo ikke forkert at nogen har meget dyrt børnetøj..

Men hvorfor, kunne jeg godt tænke mig at vide??

Selv køber jeg udelukkende h&m, nameit, fixoni og newborn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Pia.

Jeg syntes det er smart, lækkert og kvaliteten er noget andet og så holder det farven og formen længere... Men mine børn går bestemt også i andre -ikke-dyre-mærker... Men jeg er vild med en del fede mærker ... og mine børn ser møg lækre ud i det HE HE...

Anmeld

16. august 2010

Mig med maven

Pia. skriver:

Jeg syntes det er smart, lækkert og kvaliteten er noget andet og så holder det farven og formen længere... Men mine børn går bestemt også i andre -ikke-dyre-mærker... Men jeg er vild med en del fede mærker ... og mine børn ser møg lækre ud i det HE HE...

Kan ikke sige det bedre! Er SÅ enig!

Anmeld

16. august 2010

Svei

Kan du definere dyrt og mærketøj..

Det er vel bare prioriteringer som så meget andet....personligt synes jeg det kan tangere sådan lidt fattigfine fornemmelser(og jeg mener ikke ALLE der køber det, bare så ikke jeg slagtes på den )...jeg vil langt hellere købe tøj til mine børn som ikke alle render rundt i..er mere til det unikke end det som alle har... og så skal det først og fremmest være behageligt og noget de gider..

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

Helt enig og kvaliteten er altså bare ikke det samme. 

Dog lige pt bruger vi kun nameit da økonomien lige pt ikke sig ok til den slags køb MEN det kommer snart igen og det holder længere så det kan faktisk godt betale sig i længden. 

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Pia. skriver:

jeg kan godt se hvad du mener, men det er jo bare svimlende dyrt mener de kan få hvad, 10 bodyer i h&m til samme pris som en dyr en.. 

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Eva. skriver:

Kan du definere dyrt og mærketøj..

Det er vel bare prioriteringer som så meget andet....personligt synes jeg det kan tangere sådan lidt fattigfine fornemmelser(og jeg mener ikke ALLE der køber det, bare så ikke jeg slagtes på den )...jeg vil langt hellere købe tøj til mine børn som ikke alle render rundt i..er mere til det unikke end det som alle har... og så skal det først og fremmest være behageligt og noget de gider..

molo, katvig og dem der  

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg køber det meste af tøjet til Jonathan på Trendsales, dvs brugt. Men jeg køber oftere bestemte mærker end andre - simpelthen fordi jeg er vild med designet. Og man kan stort set aldrig se at det har været brugt... Så jeg ved ikke om du vil kalde det at købe dyrt, for jeg får det til en rigtig billig penge, billigere end H&M (for det meste) men det er jo ihvertfald ikke billigt fra nyt...

Jeg er vild med H.J.O.R.T. og Småfolk og Duns, og de koster da gladeligt 180kr for en heldragt, og 160kr for en body, men jeg har aldrig givet over 40-60kr for en dragt og 30kr for en body.

Anmeld

16. august 2010

L.J.L

BlyViol skriver:

Personligt ejer jeg ikke dyrt børnetøj da jeg synes det er total spild af penge, da de ik kan bruge det særlig længe - men derfor er det jo ikke forkert at nogen har meget dyrt børnetøj..

Men hvorfor, kunne jeg godt tænke mig at vide??

Selv køber jeg udelukkende h&m, nameit, fixoni og newborn

Fordi jeg synes det har de pæneste print og farver. Synes ofte at det "billige" tøj er lidt kedeligt at se på, jeg kan rigtig godt lide det farvestrålende tøj og de sjove print

Jeg køber det meste af hans tøj brugt, så bruger såmænd ikke flere penge på tøj end dem der køber de billige mærker

Anmeld

16. august 2010

Anne85

Tja.... køber tøj til mine børn ligesom jeg køber til mig selv: det jeg synes er fedt og de ser godt ud i Jeg er selv bedøvende ligeglad med hvad der står i nakken på mit tøj - jeg har mange dyre ting, men har mindst lige så meget fra h&m, vero moda osv. Og ligeledes med mine børn - køber det jeg synes er smart uanset butik, mærke og pris. I forhold til børnene er det enormt vigtigt for mig at det er noget de har det behageligt i - og til sønnike som er en dejlig rund dreng med krudt i bagen har det bl.a. været hummel, ej sikke lej, småfolk osv - hans dejlige tykke mavse kan ikke klemmes ned i jeans fra h&m, name it osv. Og til prinsessen på 1 måned er jeg mest til heldragter og der er udvalget bare ikke særlig stort i de "billige" mærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.